//
کدخبر: ۴۱۵۶۶۶ //

معرفی ۵ ادکلن ارزان مردانه با ماندگاری و پخش بوی بالا

ماندگاری عطر به مدت‌زمانی اشاره دارد که عطر بر روی پوست یا در محیط اطراف شما قابل استشمام باقی می‌ماند و ازجمله مهم‌ترین عوامل در انتخاب عطر مناسب است.

 معرفی 5 ادکلن ارزان مردانه با ماندگاری و پخش بوی بالا
به گزارش فرتاک نیوز،

ما در این مقاله قصد داریم شما را با 5 مورد عطر ارزان مردانه آشنا کنیم که ماندگاری خوبی دارند و ازطرفی مقرون‌به‌صرفه نیز هستند.

مهم‌ترین عوامل موثر بر ماندگاری عطر و ادکلن

قبل از معرفی انواع عطر ارزان مردانه با ماندگاری بالا، بد نیست به اصلی‌ترین عوامل موثر بر مدت‌زمان ماندگاری عطر و ادکلن مردانه اشاره کنیم که عبارت‌اند از:

  • نوع و غلظت عطر: در بین ادکلن‌ها (Eau de Cologne) معمولا ماندگاری کم‌تری نسبت به ادو توالت‌ها (Eau de Toilette) دارند و ادو پارفوم‌ها (Eau de Parfum) دارای بالاترین ماندگاری هستند.

  • شیوه استفاده: استفاده از لایه‌بردارها (layering) یا محصولات مراقبت از پوست قبل از اسپری عطر، ماندگاری آن را افزایش می‌دهد.

  • نوع پوست: نوع پوست هم نقش مهمی در مدت‌زمان ماندگاری عطر ایفا می‌کند. پوست خشک معمولا بوی عطر را سریع‌تر جذب کرده و ماندگاری آن را کاهش می‌دهد.

باید توجه داشت که پخش بوی بالای یک عطر ممکن است برخی افراد را اذیت کند، بنابراین بهتر است در استفاده از عطرها معتدل باشید و به واکنش اطرافیان خود توجه کنید.

بهترین برندهای ادکلن مردانه با ماندگاری بالا و قیمت مناسب

برای خرید عطر و ادکلن مردانه معیارهای زیادی وجود دارد که یکی از مهم‌ترین آنها، بعد از هماهنگی نوع رایحه با شخصیت و استایل خود و موقعیتی که از ادکلن استفاده می‌شود، ماندگاری بالای آن است. در این بخش ما به 5 مورد از انواع عطر ارزان مردانه اشاره خواهیم کرد که ماندگاری مناسبی دارند:

2

عطر بولگاری

بولگاری (Bvlgari) یک برند مشهور ایتالیایی در زمینه طراحی و تولید جواهرات، عطر و ادکلن، لوازم چرمی، ساعت و اکسسوری است. بولگاری با طراحی‌های اصیل و با کیفیت، برخورداری از رایحه منحصربه‌فرد و تولید مدل‌های متنوع برای سلیقه‌های مختلف، مخاطبین زیادی را به خود جذب کرده است.

برخی از معروف‌ترین انواع عطر بولگاری عبارت‌اند از بولگاری من (Bvlgari Man)، بولگاری آکوا (Bvlgari Aqua)، بولگاری سواروفسکی (Bvlgari Splendida) و بولگاری بل (Bvlgari Bvlgari).

عطر ارزان مردانه اونتوس

ادکلن اونتوس (Aventus) یکی از محصولات معروف و برجسته برند Creed (کرید) است که اعتبار و سابقه طولانی در صنعت عطرسازی دارد و برخی طرفداران و علاقه‌مندان به این این صنعت آن را به‌عنوان یکی از بهترین عطرهای دنیا می‌شناسند به‌خصوص برای موقعیت‌ها و رویدادهای خاص.

از ویژگی‌های برجسته ادکلن اونتوس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن رایحه‌های برتر و خاص

  • ماندگاری بالا

  • پخش بوی بالا

  • تنوع مدل‌ها

  • جنبه لوکس بودن (به‌دلیل توجه طبقه‌های بالای جامعه به این برند).

ادکلن مردانه بلو دِ شنل

“بلو دِ شنل” (Bleu de Chanel) یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین عطرهای مردانه در دنیای عطر و ادکلن است که توسط شرکت Chanel (شنل)، یکی از برندهای معروف و لوکس فرانسوی، تولید شده و با طراحی اصیل، بوی مردانه و جذاب و ماندگاری بالا مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

این ادکلن تا مدت طولانی پس از اسپری‌کردن بر روی پوست باقی می‌ماند که این خصوصیت آن را به یکی از انتخاب‌های محبوب برای استفاده روزمره و مهمانی‌ها تبدیل کرده است. بوی این عطر ارزان مردانه به­راحتی اطرافیان را جذب کرده و آنها را تحت­تاثیر قرار می‌دهد.

ازطرفی شیشه و محفظه این ادکلن طراحی ساده، اما شیک و اصیلی دارد که باعث می‌شود از نظر دیداری نیز جذابیت داشته باشد. بلو دِ شنل در چندین مدل مختلف عرضه می‌شود و به­عنوان یکی از آرامش‌بخش‌ترین و همچنین شیک‌ترین عطرها شناخته شده و تعداد زیادی از مردم در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند.

ادکلن مردانه دانهیل

ادکلن دانهیل یکی از محصولات معروف در دنیای عطر و ادکلن است که توسط برند Dunhill عرضه می‌شود. این برند علاوه­بر طراحی و تولید انواع محصولات مردانه از جمله لوازم چرمی، ساعت و اکسسوری، چندین نوع ادکلن مردانه نیز تولید و عرضه کرده که هر یک با ترکیبات مختلفی از رایحه و بوها، تجربه‌ی حسی متفاوتی را برای استفاده­کنندگان به ارمغان می‌آورند. برخی از محصولات معروف ادکلن Dunhill عبارت‌اند از:

  • Dunhill Icon: این عطر بوی تازه و مدرنی دارد که با ترکیب رایحه میوه و ادویه‌ها، بویی شیک و جذاب به وجود آورده که برای مصرف روزانه و مهمانی‌ها مناسب است.

  • Dunhill Desire: این مجموعه ادکلن‌ها بوی شیرین و مرکباتی دارند که برای استفاده در موقعیت‌هایی که به احساس آرامش نیاز است، مناسب هستند.

  • Dunhill Century: این عطر با ترکیبات خنک­کننده، بویی تازه و مردانه دارد که برای استفاده در فصل‌های گرم مورد علاقه مردان است.

  • Dunhill Icon Racing: این مجموعه از عطرها بوی خنک و ادویه‌ای دارند که برای محیط‌های ورزشی و موقعیت‌های فعال مناسب هستند.

ادکلن مردانه گرلن لهوم آیدیل

عطر “گرلن لهوم آیدیل” (Guerlain L’Homme Idéal) یکی از محصولات معروف و پرطرفدار برند فرانسوی Guerlain (گرلن) در دنیای عطر و ادکلن است. این ادکلن اولین بار در سال 2014 معرفی شد و از آن زمان تاکنون، محبوبیت آن ادامه داشته و بسیاری از مردان به‌دلیل ترکیب بویی منحصربه‌فرد و ویژگی‌های خاص، از آن استفاده می‌کنند.

با ترکیب رایحه میوه‌ها، چوب و چرم، بویی تلخ، شیرین و گرم از آن استشمام شده و برای استفاده روزانه و در محیط‌های کاری توصیه می‌شود. از مزایای این عطر ارزان مردانه می‌توان به ماندگاری بالا، طراحی جذاب و باکیفیت و رایحه دل‌پذیر اشاره کرد.

جمع‌بندی

باید توجه داشت ماندگاری و پخش بوی عطر، به عوامل مختلفی بستگی دارد و ممکن است از شخصی به شخص دیگر متفاوت باشد. بهتر است هر عطر یا ادکلن را به‌صورت شخصی تست کنید تا بهترین را برای خودتان انتخاب کرده باشید.

هرچند که خرید عطر اصلی ممکن است در ابتدا هزینه بیشتری برای شما داشته باشد، اما به‌دلیل کیفیت بالاتر، در طولانی‌مدت رضایت شما را جلب خواهد کرد. بهتر است توصیه می‌شود عطر ارزان مردانه را از فروشگاه‌ها و وب‌سایت‌های معتبر و معروف جست­­جو و خریداری کرده تا از کیفیت و اصل‌بودن آن مطمئن باشید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۵۶۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان