//
کدخبر: ۴۰۸۱۵۵ //

استایل تابستانی با تیشرت های رنگارنگ| چگونه با تیشرت های رنگی و طرح دار استایل جذاب بسازیم؟

داشتن استایل با تیشرت رنگی یکی از سبک‌های بسیار پرطرفدار و جذاب به خصوص در فصل تابستان می‌باشد. تیشرت ها از پرکاربردترین آیتم‌های کمد لباس به حساب می‌آیند و دارای تنوع بسیار زیادی هستند. اگر شما هم به دنبال استایلی جذاب و منحصر به فرد که متناسب با فصل تابستان باشد هستید، می‌توانیم انواع استایل با تیشرت رنگی را به شما معرفی کنیم.

استایل تابستانی با تیشرت های رنگارنگ| چگونه با تیشرت های رنگی و طرح دار استایل جذاب بسازیم؟
به گزارش فرتاک نیوز،

همانطور که میدانید؛ رنگ‌های مختلف دارای اصول خاصی برای ست شدن هستند. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری را در این رابطه به دست بیاورید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً تا انتها با ما همراه باشید. چون ما تصمیم داریم تا در ادامه در مورد اصول ست کردن انواع تیشرت رنگی در استایل های مختلف اطلاعات کاربردی و جالبی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. با ما همراه باشید.

اصول داشتن استایل با تیشرت رنگی

 تیشرت های رنگی قابلیت بالایی برای ست شدن با آیتم‌های مختلف را دارند. برای اینکه استایل شما جذابیت بیشتری داشته باشد، بهتر است که به روانشناسی رنگ‌ها و هارمونی آن‌ها با یکدیگر توجه کافی داشته باشید. به طور کلی تیشرت های رنگی که مناسب استایل کردن در فصل تابستان می‌باشند، عبارتند از:

 ۱. تیشرت سفید

 ست کردن یک تیشرت سفید و شلوار جین می‌تواند یک استایل ساده و منحصر به فرد را برای شما بسازد. تیشرت سفید از واجبات هر کمد لباسی است. شما می‌توانید به سادگی آن را با یک شلوار جین آبی راسته ست کنید و در بخش اکسسوری ها هم به سراغ کیف و کفش همرنگ با تیشرت خود بروید. علاوه بر شلوار جین شما می‌توانید این تیشرت کاربردی را با کت و شلوار نیز ست کرده و یک استایل کلاسیک جذاب برای خود بسازید.

استایل با تیشرت سفید

 ۲. تیشرت قرمز

یکی از رنگ‌های بسیار کاربردی برای داشتن استایل با تیشرت رنگی، رنگ قرمز می‌باشد. اگر شما به استایل‌های ترندی علاقه دارید و می‌خواهید همیشه روی مد باشید، ست کردن یک تیشرت کراپ قرمز با دامن جین را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

۳. تیشرت کرم با دامن ساتن

 درست است که فصل تابستان فصل رنگ‌های جیغ و پررنگ است اما استفاده از رنگ‌های نود، خنثی و پاستلی هم می‌تواند جذابیت زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد. اگر شما از افراد علاقه مند به استایل های مینیمال و ساده هستید، ست کردن یک تیشرت کرم رنگ با دامن ساتن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

تیشرت های رنگی طرح دار

تا به اینجا در مورد چند رنگ کاربردی در فصل تابستان صحبت کردیم و آیتم‌های مناسب با آن را به شما معرفی کردیم. نکته‌ای که باید در این قسمت به آن توجه داشته باشید این است که اگر در زمان استفاده کردن از هر رنگی، به اصول مکمل یا متضاد بودن آن توجه داشته باشید، زیبا خواهد بود. بنابراین شما با کسب اطلاعات جزئی در مورد روانشناسی رنگ‌ها و هارمونی آنها با یکدیگر می‌توانید به سادگی انواع استایل با تیشرت رنگی داشته باشید.

 اما همیشه تیشرت ها یک رنگ و ساده نیستند. گاهی اوقات می‌توانند طرح دار بوده و چندین رنگ را در خود داشته باشد. به طور کلی این موارد عبارتند از:

۱. تیشرت چهارخانه

 تیشرت های چهارخانه معمولاً انتخاب‌های ایده آلی برای ست شدن با شلوارهای مشکی و سفید هستند. علاوه بر این شما می‌توانید با انتخاب یک رنگ به کار رفته در طرح تیشرت و ست کردن شلوار همرنگ با آن ترکیب جذابی برای خود بسازید.

استایل با تیشرت رنگی و طرح دار

 ۲. تیشرت های راه راه

 اگر شما علاقه مندید تا اندامتان را کشیده‌تر از آنچه که هست نشان دهید، می‌توانید با ست کردن یک تیشرت راه راه عمودی با یک شلوار جین یا کتان استایل با تیشرت رنگی جذابی برای خود بسازید.

 ۳. طرح‌های مختلف

 طرح گل و گیاه، حیوانات، خطوط و… همگی می‌توانند زیبایی زیادی را برای تیشرت های مختلف به وجود بیاورند. شما هم با ست کردن شلوار خود با رنگ زمینه این طرح‌ها می‌توانید یک استایل  با تیشرت رنگی جذاب برای خود بسازید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۸۱۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان