//
کدخبر: ۴۰۵۹۲۳ //

کفش هایی که هر خانم خوش سلیقه باید آن را داشته باشد

کفش به عنوان یک اکسسوری در نظر گرفته می شود. که در سبک و استایل شما نقش قابل توجهی را ایفا می کند.

کفش هایی که هر خانم خوش سلیقه باید آن را داشته باشد
به گزارش فرتاک نیوز،

 با انتخاب یک کفش مناسب برای خود می توانید به استایل خود روح خاصی ببخشید. پا به عنوان قلب دوم انسان در نظر گرفته می شود. از این رو سلامت آن در سلامت عمومی بدن نقش قابل توجهی را ایفا می کند. از همین رو در هنگام خرید به نکات زیر توجه داشته باشید. مدل های مختلفی در بازار است. در ادامه قصد داریم با انواع کفش که هر فردی باید در کمد خود داشته باشد آشنا شویم.

کفش زنانه نقش دار

کفش های اصلی که حتما باید داشته باشید

کفش ها به سه دسته کلی طبقه بندی می شوند که بهتر است از هر یک از این مدل ها در کمد خود داشته باشید تا بتوانید با توجه به موقعیت و شرایط مکانی که در آن هستید بتوانید کفش مناسب خود را انتخاب نمایید. در ادامه با این دسته بندی های کلی بیشتر آشنا خواهیم شد. دسته بندی کلی کفش ها به صورت زیر می باشد:

  • کفش های کلاسیک

  • کفش های کژوال

  • کفش های فصلی

کفش های کلاسیک

کفش های کلاسیک به طورکلی به دو دسته کفش های نوک تیز و صندل پاشنه بلند طبقه بندی می شوند. در ادامه با هر یک از این مدل ها به طور ممفصل آشنا خواهیم شد.

کلاسیک نوک تیز

این مدل عموما دارای پاشنه بلند و باریک، نوک تیز و کوتاه و قوس سینه پا هستند. این مدل سال های زیادی است که به عنوان یکی از مدل های اصلی در بین خانم های خوش سلیقه و زیباپسند شناخته شده است. امروزه مدل های مردانه این کفش نیز تا حد زیادی در بازار وجود دارند و یکی از مدل های مورد پسند بسیاری از مردانی که استایل کلاسیک را می پسندند می باشد. این مدل از هرگونه مد فارغ می باشد از این رو می توان به راحتی با انواع مختلف استایل آن را ست کرد.

اما یکی از معایب این مدل این است که لژ یا پلتفرم در پنجه پا ندارند از این رو زیاد راحت نیستند. این مدل را می توان بیشتر در مکان هایی که قرار نیست برای مدت زمان زیادی در آنجا بمانید پوشید. این مدل در سه رنگ مشکی، رنگ بدن و قرمز وجود دارند که می توانند در استایل شما نقش بسیار مهمی را ایفا کنند.

کفش زنانه نوک تیز

صندل های پاشنه بلند

این مدل یکی دیگر از انواع مدل های پاشنه بلند کلاسیک می باشد که بهتر است حتما در کمد خود یکی از آن ها را داشته باشیم. این مدل ظریف برای استفاده با لباس های مجلسی گزینه ایده آل و عالی محسوب می شود. در صورتی که دوست دارید یک کفش پاشنه بلند ساده و کاربردی داشته باشید و قد شما نیز بلند به نظر برسد بهتر است از این مدل استفاده کنید. برای این که بتوانید آن را با هر رنگ لباس مجلسی و یا استایلی ست کنید بهتر است رنگ بدن این مدل را برای خود خریداری نمایید.

 کژوال

یکی دیگر از انواع مدل ها که بهتر است هر فردی در کمد خود داشته باشد مدل کژوال می باشد.

اسنیکرز سفید

برای استایل های بیرونی و دورهمی های دوستانه استایل کژوال اسنیکرز یا کتانی سفید گزینه ایده آلی به نظر می رسد. این مدل قابلیت ست شدن با تمام آیتم ها را دارد به همین دلیل است که به عنوان یکی از نیازهای اصلی این استایل شناخته می شود.

کفش اسنیکر سفید

پشت باز

 مدل های پشت باز یک مدل راحت و دوست داشتنی هستند که برای سال های زیادی است وارد استایل های امروزی شده اند و به عنوان یک عضو جدا نشدنی استایل کژوال شناخته می شوند. این مدل را می توان در هر فصلی مورد استفاده قرار داد و استفاده از آن ها باعث می شود استایل شما مدرن به نظر برسد. رنگ مشکی این مدل می تواند یک گزینه ای ایده آل و عالی برای شما به نظر برسد.

پاشنه پهن

کفش پاشنه پهن یکی از انواع مدل کژوال می باشد که می تواند نقش یک مدل کلاسیک را نیز برای شما ایفا کند. این مدل عموما مورد علاقه افرادی است که راحتی پاهای خود را در اولویت قرار می دهند اما طرفدار استایل جدی نیز می باشند. رنگ طوسی این مدل کاملا منحصر به فرد می باشد که به خانم ها توصیه می کنیم حتما یکی از آن ها را برای خود خریداری نمایند.

راحتی

از تمام ابعاد این مدل راحتی آن مشخص می باشد. این مدل بند ندارد و به راحتی پوشیده می شود. این مدل با هر استایلی ست می شود و کاملا شیک و راحت است. همچنین برای دانشگاه و محل کار به عنوان گزینه ایده آلی محسوب می شوند از این رو بهتر است یک نمونه از آن به رنگ مشکی و قهوه ای را در کمد کفش های خود داشته باشید.

بندی

این مدل برخلاف مدل راحتی پوشیدن شان سخت است. دارای بند هستند و جنس آن ها نسبت به مدل راحتی کمی سخت تر است. زمانی که می خواهید استایل رسمی و راحتی داشته باشید رنگ مشکی آن ها گزینه مناسبی به نظر می رسد. این مدل را می توان با استایل های کژوال و بیرونی ست کرد.

فصلی

فصلی از انواع مدل کفش ها که بهتر است حتما یکی از آن ها را داشته باشید مدل فصلی می باشد. در ادامه با برخی از این مدل کفش ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

بوت بلند پاشنه دار

در صورتی که طرفدار بوت بلند هستید رنگ مشکی آن ها یرای فصل زمستان گزینه مناسبی خواهد بود. ان مدل استایل شما را کمی کلاسیک جلوه می دهند و از ضروریات کفش های فصلی محسوب می شوند. البته هنگام خرید بهتر است در بلندی ساق آن اغراق نکنید و از مدل آن که تا روی زانو می باشد استفاده کنید.

نیم بوت پاشنه پهن

نقطه قوت این مدل راحتی آن می باشد که توسط پاشنه پهن این نیم بوت ها این راحتی تامین شده است. این مدل را نیز می توان با انواع استایل به راحتی ست کرد و استایل های کژوال شما را کامل می کنند. برای فصل های سرد یک رنگ از خانواده  قهوه ای این نیم بوت ها می تواند گزینه ایده آل و مطلوبی برای شما باشد.

نیم  بوت گرانج

مدل عاج دار، شکل، پاشنه پهن و رنگ های مختلف از جمله پارامترهایی هستند که هر نیم بوت گرانج باید آن ها را داشته باشد. در صورتی که سن بالایی دارید و رنگ مورد علاقه شما سیاه می باشد و همچنین طرفدار استایل خاص و منحصر به فرد می باشید یک نیم بوت گرانج می تواند گزینه ایده آل و فوق العاده ای برای شما به نظر برسد.

صندل

هرچند این مدل اغلب در ساحل پوشیده می شود اما تنها برای ساحل مناسب نیستند و شما می توانید این مدل را مناسب با استایل خود برای استفاده روزانه خود انتخاب نمایید. صندل های بندی، ظریف و زرق و برق دار تابستانی بهترین دوست برای فصل گرما هستند اما از آنجا که پیاده روی با آن ها چندان راحت نیست برای پیاده روی های طولانی مدت گزینه مناسبی نخواهند بود.

صندل براندو

مشخصه بارز صندل براندو رویه بلند آن ها می باشد اما مدل های معروف آن عموما پشت باز هستند و راحتی بی حد و مرز آن ها این مدل را کاملا محبوب کرده است. از آنجا که کفی و بندهای پهن دارند نسبت به دیگر انواع کفش ها راحتی بیشتری را برای شما به ارمغان می آورند. در صورتی که طرفدار استایل راحت و کژوال هستید و اکثر اوقات خود را در سفر هستید و به پیاده روی علاقه زیادی دارید یک صندل براندو مشکی گزینه عالی و دلچسب برای شما به نظر خواهد رسید.

کفش صندل

مولفه های مهم که در هنگام خرید کفش باید در نظر گرفته شوند

حال که با انواع مدل هایی که هر خانم خوش سلیقه و زیباپسند باید داشته باشد آشنا شدید بهتر است با مولفه هایی مهم که هنگام انتخاب یک مدل ایده آل باید در نظر گرفته شوند نیز آشنا شوید. این مولفه ها رنگ، فرم و سبک هستند.

رنگ

مهمترین نکته ای که برای داشتن مدل های اصلی باید در نظر گرفته شود رنگ آن است. سه رنگ اصلی کفش ها قرمز، مشکی و رنگ بدن هستند.

فرم

مهمترین نکته ای که پس از رنگ باید مورد توجه قرار بگیرد فرم آن می باشد. عموما فرم ها شامل پاشنه، جلوی کفش و پلتفرم هستند. رعایت برخی نکات در هنگام خرید کفش باعث می شود انتخاب شما کاملا استاندارد باشد.

سبک

کفش ها مثل دیگر آیتم های پوششی به طور کلی به دو دسته کلاسیک و کژوال طبقه بندی می شوند. مدل کلاسیک دارای ظاهری نسبتا رسمی و جدی می باشند. عموما این مدل برای قرارهای مهم و مجالس همچون جشن ازدواج گزینه مناسبی می باشند. مشخصات بارز آن ها متریال استفاده شده در تولید آن ها، مدل پاشنه و فرم کلی هستند. مدل های پاشنه دار برای خانم ها رسمی به نظر می رسند اما اگر به طور کلی پوشیدن آن ها را دوست ندارید می توانید انواع کژوال آن را انتخاب نمایید.

مدل کژوال دارای گستره بزرگی می باشد که اغلب برای استایل های بیرونی مورد استفاده قرار می گیرند. این مدل نسبت به مدل کلاسیک راحت تر و قابل دسترس تر هستند. مدل کژوال دارای دسته بندی زیادی می باشد از این رو دارای سبک های متعدد می باشد و انواع طرح و متریال در آن ها مورد استفاده قرار گرفته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۵۹۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان