//
کدخبر: ۴۰۵۹۶۳ //

چطوری در اولین قرار جذاب و خوشتیپ باشیم؟

به عنوان اولین قرار ملاقات، مهمترین سوالی که پیش می آید این است که برای اولین قرار ملاقات چه بپوشم؟ که از یک طرف جذاب به نظر برسیم و از سوی دیگرخیلی ساده نباشیم.

چطوری در اولین قرار جذاب و خوشتیپ باشیم؟
به گزارش فرتاک نیوز،

خیلی برای انتخاب لباس مناسب تلاش می کنیم اما سعی بر آن داریم که تلاش خود را نیز مخفی کنیم. همیشه خوشتیپ بودن وابسته به لباس های مارک و گرانقیمت نیست و با رعایت چند نکته در رفتار و لباس پوشیدن تان تبدیل به یک فرد خوش تیپ خواهید شد.

۱- با توجه به مکان و موقعیت لباستان را انتخاب کنید.

صرف نظر از سبک و استایل شما، اولین قاعده این است که با توجه به جایی که می خواهید بروید لباس بپوشید. در نهایت فردی که شما را دعوت کرده است اطلاعاتی در مورد مکان به شما می دهد که می تواند شما را در انتخاب لباس مناسب راهنمایی کند. به عنوان مثال اگر به یک پیک نیک دعوت شده اید سعی کنید لباس های اسپرت ساده و با کیفیت انتخاب کنید. اگر به یک رستوران شیک دعوت می شوید لباس های کلاسیک و کژوال نیمه رسمی گزیینه های مناسب تری هستند.

۲- با توجه به فرم بدنتان لباس بپوشید.

 مناسب استایل بدن خود لباس بپوشید. بهتر است با فرم بدن خود آشنا شوید. اگر از لباس های مناسب اندام خود استفاده نکنید ممکن است چاق تر و کوتاه تر دیده شوید. همچنین از پوشیدن لباس هایی که در آن ها راحت نیستید اجتناب کنید. شما باید لباس هایی را انتخاب کنید که جذابیت شما را چندین برابر کند. همچنین کفش هایی را انتخاب کنید که در آن ها احساس راحتی می کنید.

۳- یک لباس منحصر و خیره کننده را انتخاب کنید.

 لباسی بپوشید که شخصیت شما را از دور نشان دهد این کار احساس خوبی در طرف مقابل ایجاد می‌کند. سعی کنید در جلسه اول جذاب باشید اما این بدان معنا نیست که لباس های عجیب و غریب  بپوشید .بر عکس سعی کنید لباس هایی را انتخاب کنید که بسیار شیک و ساده ،با کیفیت و مناسب اندام شما باشد و علاوه بر آن نشان دهنده سبک و استایل شما نیز باشد.

۴- از اکسسوری اضافه استفاده نکنید.

 اکسسوری هم به اندازه کل استایلتان مهم است و می تواند در هماهنگی کل ظاهرتان تاثیر بگذارد. اکسسوری ها جزئیات خیره کننده ای است که با تنوع بالایی که دارند می‌توانند نشان‌ دهنده ویژگی‌های خاص شخصیتی شما باشند. سعی کنید تا حد ممکن ساده و جذاب باشید به عنوان مثال می توانید از یک گردنبند یا دستبند ظریف استفاده کنید. از استفاده کردن اکسسوری های اضافه خودداری کنید.

۵- از رنگ مناسب انتخاب کنید.

نوع پوشش شما و رنگ آن به هوش و ذکاوتتان برمی گردد. لباس ها به ما جسارت و انرژی می دهند، وقتی شما رنگی که چهره تان را جذاب و دلنشین نشان می دهد به تن میکنید ناخودآگاه لبخند بر لبانتان می نشیند و دلتان می خواهد همه شما را ببینند، پس لباس مورد علاقه تان را برای اولین دیدار بپوشید تا جسارت بیشتری داشته باشید و در پس ذهنتان خودتان را قبول داشته باشید. اگر رنگ های شاد را بیشتر میپسندید و همیشه از این تم رنگی در پوشش و تیپ هایتان استفاده می کنید، امروز هم شاد بپوشید درست است که رنگ های تیره برای همچین جلسه ای جلوه خوشایند تری دارند اما قرار به تظاهر و شیک بودن نیست، وقتی شما در طول سال به جز مواقع خاص از رنگ های تیره استفاده نمی کنید چه لزومی به پوشیدن این رنگ هاست، یا برعکس وقتی شما بیشتر تیپ هایتان را با مشکی و سرمه ای و سبز تیره ست میکنید به پوشیدن لباس رنگ روشن حتی فکر هم نکنید چون قرار است خودتان باشید با سلیقه واقعی شما و این پوشش بخشی از سلایق شما است.

t1larg.first.date.tips

۶- از کفش مناسب استفاده کنید.

 کفش ها قسمت مهمی از استایل شما هستند و در مرکز توجه قرار میگیرند، پس باید کفشی بپوشید که در کنار شیک بودن احساس راحتی داشته باشید. کفش های نو را برای قرار ملاقات های اولیه مناسب نیستند زیرا ممکن است با آنها احساس راحتی نداشته باشید. همچنین توجه داشته باشید که تناسب بین مدل کفش و لباستان را رعایت کنید و در انتخاب رنگ آن نیز دقت کنید تا با سایر قسمت های لباس همخوانی داشته باشد.

۷- در اولین قرار آشنایی زیاد عطر نزنید.

هیچ‌چیزی به اندازه یک ادکلن خوش‌بو نمی‌تواند تیپ یک مرد را کامل کند. عطر‌ها معمولا برای شخصیت‌های مختلف ساخته می‌شوند. یک عطر می‌تواند تداعی‌کننده اعتماد به نفس باشد اما به یاد داشته باشید که لازم نیست با عطر و ادکلن دوش بگیرید. از عطر و ادکلن‌های سنگین و بیش از حد تند، تلخ یا شیرین هم استفاده نکنید. یک عطر ملایم مناسب فصل انتخاب کنید تا موجب سردرد و ناراحتی فرد مقابل نباشد.

۸- از جوراب ساق بلند استفاده کنید.

بهتر است قدجورابتان به اندازه‌ای باشد که موقع نشستن  شلوارتان بالا می‌رود پوست پای‌ شما دیده نشود. اگر شلوارتان مشکی است یک جفت جوراب مشکی بپوشید. فراموش نکنید که ایده کفش و جوراب هم‌رنگ ایده مناسبی نیست چون قدتان را کوتاه‌تر از آن‌چه هست نشان می‌دهد. اما جوراب و شلوار هم‌رنگ شما را قدبلندتر نشان می‌دهد. نکته ی مهم که نباید فراموش کنید این است که در ملاقات اول سعی کنید استایل خود را داشته باشید، مانند خود رفتار کنید و طبیعی باشید در واقع خودتان باشید. برای مثال پوشیدن لباس هایی که دوست ندارید و فقط به این دلیل که اولین جلسه ملاقات شماست اشتباه است. نوع پوشش بر اساس نوع محل و فردی که قرار ملاقات دارید متفاوت است. هر چقدر لباس شما شیک و راحت باشد، اعتماد به نفس بیشتری برای بیان حرف‌های مهم به طرف مقابل خواهید داشت.

۹- به نظافت لباس های تان توجه کنید.

برای به دست آوردن جذابیت و تبدیل شدن یه یک مرد خوشتیپ باید به نظافت شخصی خود اهمیت بسیاری بدهید. داشتن لباس هایی تمیز و آراسته، موهایی اصلاح شده و مرتب، دهانی خوشبو و دندان های تمیز و کفش های مرتب بخش مهمی از مواردی است که برای خوشتیپ به نظر رسیدن باید در نظر داشته باشید.

۱۰- صدا و زبان بدن تان در جذابیت شما بسیار تاثیرگذار است.

 باید با برخی از مفاهیم بدن آشنا شوید و صدای تان را طوری تنظیم کنید که فکر می کنید در جذاب ترین حالت ممکن قرار کنید. از دست های تان در هنگام صحبت کردن استفاده کنید تا به کمک آن ها مفهوم خود را بهتر برسانید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۵۹۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان