//
کدخبر: ۴۰۳۰۳۲ //

خرید ساعت ست با بند چرم یا استیل؟ نکاتی که باید قبل از خرید بدانید

آیا می‌خواهید یک ساعت ست زیبا و با کیفیت بخرید؟ در این مقاله به شما نشان می‌دهیم که چگونه بین ساعت ست بند چرم و استیل انتخاب درست را بکنید. همچنین به شما نکات مهمی را برای خرید ساعت ست از برندهای معتبر و با قیمت مناسب می‌گوییم. پس با ما همراه باشید.

خرید ساعت ست با بند چرم یا استیل؟  نکاتی که باید قبل از خرید بدانید
به گزارش فرتاک نیوز،

خرید ست ساعت یکی از جذاب‌ترین و متفاوت‌ترین خریدهای دونفره است. این اکسسوری جذاب و ماندگار، زیبایی چشمگیری دارد و برای خانم‌ها و آقایان، کاربردی و زیبا است. اما در خرید ساعت‌مچی ست زنانه و مردانه ممکن است با این سؤال روبرو شوید که چه مدلی قشنگ‌تر است و کیفیت بیشتری دارد؟

برای جواب‌دادن به این سؤال، توجه به دو نکته مهم ضروری است؛ مورد اول، مربوط به بند ساعت و طرح کلی آن و مورد دوم، انتخاب یک برند معتبر است. خرید ساعت ست مثل خریدهای عادی نیست که هر بار بتوانیم تنوع آن را بیشتر کنیم. شما باید یک خرید عالی و ماندگار داشته باشید تا هیچ‌گاه از مد نیفتد و درعین‌حال، کیفیت ساخت بسیار خوبی داشته باشد.

همه چیز در مورد ساعت‌مچی بند استیل

ساعت‌های بند استیل یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مدل‌ها هستند. خرید ساعت بند استیل یا بند فلزی، مزایای بسیار زیادی دارد که موجب شده کارایی آن نیز بیشتر باشد. انواع مختلفی از استیل در بند ساعت‌های فلزی به کار می‌روند که باید در انتخاب آنها نهایت دقت را داشته باشید. مدل اول، استیل معمولی است که چندان کیفیتی نداشته و در مقابل ضربه و رطوبت، به‌سرعت آسیب می‌بیند. اما استیل ضدزنگ انتخاب بهتری است؛ چراکه در هر نوع وضعیت آب‌وهوایی مقاوم بوده و در مقابل رطوبت و خوردگی نیز کیفیت بسیار خوبی دارد.

همه چیز درباره ساعت‌های مچی بند چرم

Couple Watches - Buy Couples Watches At Best Price In India | Myntra

از پرکاربردترین و باکیفیت‌ترین چرم‌هایی که برای تهیه بند ساعت استفاده می‌شود، چرم طبیعی است. این چرم‌ها زیبایی و مقاومت بسیار بالایی داشته و برای ساعت‌های مچی مردانه و زنانه کاربردی هستند. ازآنجایی‌که بند چرم ساعت از پوست حیوانات مختلفی مانند گوسفند، گاو، خوک، بز، تمساح، مار، گاومیش و... تهیه می‌شود، درنتیجه تنوع رنگ و طرح زیادی دارد. اما ساعت بند چرم طبیعی نسبت به ساعت با بند چرم مصنوعی، قیمت بیشتری دارد و از همین رو خرید آن یک انتخاب لوکس به حساب می‌آید.

بند چرم مصنوعی از پلیمر پلاستیک و موم، رنگ یا پلی‌اورتان ساخته می‌شود. این نوع چرم پس از مدتی پوسته‌پوسته شده و رنگ آن نیز تغییر می‌کند. بعضی از مدل‌های بی‌کیفیت آن بافت سفتی داشته و به‌سرعت از وسط می‌شکنند. بااین‌حال، رنگ و بافت این چرم‌ها بسیار متنوع است و مدل‌های جدید آنها کیفیت بسیار مناسبی دارند. درهرصورت، برای خرید ساعت بندچرمی باید به سراغ فروشندگان معتبر بروید تا ساعت اصل و باکیفیت به شما معرفی کرده و آن را با گارانتی قابل‌اطمینان تهیه کنید.

چطور ساعت ست انتخاب کنیم؟

برای خرید ساعت ست باید چند نکته مهم را در نظر بگیرید تا بتوانید خرید خوبی داشته باشید. از جمله مهم‌ترین نکات در این زمینه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساعت ست را برای چه موقعیتی می‌خرید؟ انتخاب یک ساعت سبک با طرح ساده و کیفیت بسیار بالا، برای استفاده روزانه و خرید ساعت با طرح‌های خاص، می‌تواند برای استفاده در مجالس مناسب باشد.

  • نسبت به انتخاب جنس بند ساعت‌مچی، توجه بالایی داشته باشید. بندی را انتخاب کنید که کیفیت مناسبی داشته و ست آن زیبا باشد.

  • صفحه ساعتی را انتخاب نمایید که ضد خش بوده و به‌راحتی نشکند.

  • اندازه صفحه ساعت برای خانم‌ها و آقایان متفاوت است. صفحه خیلی بزرگ یا خیلی کوچک برای ساعت‌های ست چندان مناسب نیست. سعی کنید مدلی را بخرید که ابعاد متعادلی داشته و روی دست به زیبایی قرار گیرد.

  • به قیمت و برند نیز توجه نمایید. بهترین حالت این است که یک ست ساعت مناسب برای مجالس و یک ست هم برای استفاده روزمره بخرید. در این صورت باید به سراغ بهترین برندهایی بروید که کیفیت عالی و البته قیمت مناسبی هم داشته باشند.

ساعت ست بند چرم یا استیل؟

post-631

با توجه به آنچه درباره ویژگی‌های ساعت بندچرمی و استیل گفتیم، انتخاب نهایی بین این دو بستگی به ترجیح افراد دارد. سلیقه شما گزینه بسیار مهمی است که نباید به آن بی‌اهمیت بود. بااین‌حال، توجه به چند نکته مهم می‌تواند انتخاب شما را اصولی‌تر و کاربردی‌تر کند. شما باید به‌راحتی و وزن ساعت توجه ویژه‌ای کنید. برای مثال، بعضی از ساعت‌های بند استیل ضدزنگ، وزن بالایی دارند. این در حالی است که ساعت‌های بند چرم در هر مدلی، دارای وزن کمتری هستند.

ساعت بند استیل، حالت مدرن‌تر و کژوال تر دارد و بهتر است برای موقعیت‌های رسمی‌تر به سراغ ساعت‌های بندچرمی بروید. اگر طرح‌های خیلی شلوغ و صفحه‌های خاص را می‌پسندید، انتخاب ساعت بند استیل بهتر است. درهرصورت، شما باید ساعت را متناسب با قیمت و بودجه‌ای که دارید، انتخاب نمایید. اگر قصد خرید فقط یک ست ساعت دارید، مدلی را انتخاب نمایید که برای هر موقعیت رسمی و غیررسمی مناسب بوده و درعین‌حال، قیمت و کیفیت مناسبی داشته باشد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۳۰۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان