//
کدخبر: ۴۰۱۲۲۰ //

اسرار زیبایی پوست سلنا گومز: روتین پوستی روزانه و موثر سلنا گومز

اگر می‌خواهید پوستی زیبا و جوان مانند سلنا گومز داشته باشید، باید روتین پوستی او را بشناسید.

اسرار زیبایی پوست سلنا گومز: روتین پوستی روزانه و موثر سلنا گومز
به گزارش فرتاک نیوز،

سلنا گومز فردی بسیار مشهور است که بخش زیادی از شهرت او مربوط به زیبایی صورتش است؛ اما در کنار این که او به صورت ذاتی زیبا است، روتین های مراقبتی هم دارد که احتمالا بسیاری از شما دوست دارید از آن ها باخبر شوید تا بتوانید آنها را به کار بگیرید.

در این قسمت در مورد روتین مراقبت از پوست سلنا گومز با شما صحبت می کنیم و اطلاعات خوبی را در اختیارتان قرار می دهیم. این چند مورد به ظاهر ساده، راز اصلی و مهم زیبایی پوست سلنا گومز و بسیاری از سلبریتی هایی است که به حفظ شادابی پوست خود اهمیت میدهند.

از مرطوب کننده قوی استفاده می کند

او قبل از این که پوستش را پاک سازی کند، حتماً از یک مرطوب کننده و نرم کننده صورت استفاده می کند تا بتواند لطافت پوست خودش را برگرداند.

مرطوب کننده قوی

هرگز با آرایش به رختخواب نمی رود

هنگامی که می خواهد بخوابد، هر طور که شده آرایشش را پاک می کند و هرگز با میکاپ به رختخواب نمی رود. بعد از پاک کردن میکاپ ، حتما باید مرطوب کننده بزند.

او بر این باور است که مراقبت از پوست؛ یعنی مراقبت از خود

هنگامی که از پوستش مراقبت می کند، انگار که در حال مراقبت از بدن ، سلامتی ذهن و روحش است و در نتیجه حتی در بدترین شرایط ممکن هم مراقبت از پوست را فراموش نمی کند و هیچ گاه در این امر تنبلی نمی کند.

از مشکلات پوستی خجالت نمی کشد

سلنا گومز عقیده دارد که شما باید تلاشتان را برای زیبایی پوست تان بکنید اما اگر چین و چروک، لک و جوش روی آن ایجاد شده، هرگز از آن خجالت نکشید و کاملا باید با آن کنار بیایید، زیرا یک اتفاق طبیعی است.

روتین پوستی سلنا گومز

هر روز ضد آفتاب می زند

او هرگز بدون ضد آفتاب از خانه بیرون نمی رود و همیشه به این موضوع پایبند است. حتی در هوای ابری هم حتما باید ضدآفتاب با مقاومت بالا استفاده کند.

آرایش میکند البته به اندازه

اگر مشکلی در پوستش داشته باشد، هرگز غصه این موضوع را نمی خورد زیرا قدرت آرایش را می شناسد و می داند که می تواند با آرایش مشکلات پوستی خود را پنهان کند، بدون این که در انجام این کار زیاده روی.

قبل از کرم پودر حتما پوستش را مرطوب می کند

او هرگز روی پوست خود کرم پودر یا پنکیک نمی زند. برای این که سلامت پوستش را حفظ کند، حتما قبل از آن از پرایمر و مرطوب کننده استفاده می کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۱۲۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان