//
کدخبر: ۳۹۹۸۳۳ //

دندان‌های سفید و زیبا با چند روش ساده و طبیعی| چطور با چند ترکیب طبیعی و خانگی دندان‌هایتان را سفیدتر کنید؟

عوامل زیادی وجود دارد که باعث کدر و زرد شدن دندان ها میشود .ما دراین مجموعه روش های زیادی را برای سفید کردن دندان اموزش داده ایم. مطالب ما را دنبال کنید .

دندان‌های سفید و زیبا با چند روش ساده و طبیعی| چطور با چند ترکیب طبیعی و خانگی دندان‌هایتان را سفیدتر کنید؟
به گزارش فرتاک نیوز،

تمیز  کردن دندان ها روش های مختلفی دارد .زرد بودن دندان ها مشکلاتی برای فرد  ایجاد میکند از جمله اعتماد به نفس فرد را پایین می اورد . پس بنابراین به دنبال علت زرد شدن دندان ها و بعد روش تمیز کردن دندان را باید بدانیم تا این مشکل برطرف شود 

روش سفید کردن دندان

* هر روز دندانهایتان را با جوش شیرین مسواک بزنید و نتیجه را ببینید البته اگر چند قطره پر اکسیدهیدروژن به جوش شیرین اضافه کنید بسیار موثر تر خواهد بود.

* دو عدد توت فرنگی رسیده را له کنید و با جوش شیرین مخلوط کنید و با آن مسواک بزنیدتوت فرنگی حاوی اسیدهایی است که لک چای ، قهوه و… را براحتی حل می کند و از بین میبرد.

1

تمیز کردن دندان روش های خانگی

* داخل پوست موز رسیده را به روی دندانهایتان بمالید زیرا حاوی پتاسیم ، منیزیم ، منگنز و دیگر موادمعدنی می باشد که باعث  تمیز شدن دندانها می شوند.

* مخلوط رقیق آب و سرکه ی سیب محلولی برای شستن دندان ها و تمیزکردن آن ها می باشد.

* روغن نارگیل که حاوی آنزیم هایی می باشد که در زمان مخلوط شدن با بزاق دهان باعث  تمیزی دندان  می شود بنابراین یک روغن سفید کننده به شمار می رود.

2

روش‌های درمانی در دندانپزشکی

* یکی از جدیدترین موارد شناخته شده توسط متخصصین برای تمیز کردن دندان ها ذغال چوب است که اگر ۲دقیقه ذغال چوب را روی دندان هایتان بمالید و سپس با اب بشویید به طوری که ذغال را کاملا ازروی دندان هایتان پاک کرده باشید این کار باعث تمیزی دندان می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۹۸۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان