//
کدخبر: ۸۶۰۴۱ //
موحد رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه در فرماندار صحنه:

کشورمان از تگناها ‌عبور کرده است

کشورمان از تگناها ‌عبور کرده است
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست بسیج رسانه استان کرمانشاه در راستی اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی با حضور نورالدین فرزادی‌پور فرماندار شهرستان صحنه، حاج حسن موحد رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه، کامران محمدی‌نژاد شهردار شهرستان صحنه، حسن امامی بخشدار شهرستان صحنه، تیمور نوری رئیس شورای‌شهرستان صحنه و خانم دکتر نسیم حق‌جویان، مصطفی توشمالانی، قنبرعلی منصوری اعضای شورای شهر صحنه، بساطعلی نیازی رئیس کتابخانه‌ها شهرستان صحنه، دکتر سمیه بنی‌عامریان ودکتر علی صفری در سالن کنفرانس فرمانداری تشکیل شد.

DSC_0024

حسن موحد رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه در این نشست گفت: بعداز چهار دهه کشورمان از تگناها ‌عبور کرده و پله‌های طرقی مختلفی را فتح کرده‌اند.

وی افزود: ایثارگری و رشادت‌های این ملت غیور بوده در هماورد جهان در عرصه‌های مختلف به ویژه سیاسی در لبنان و سوریه و غیره بارها دیده دیده‌ شد تا مجموعه انقلاب و نظام اسلامی ثابت کردند که قدرت اصلی ازان خداست.

رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: دموکراسی دینی و جلوتر از کشورهای اروپایی است براساس آموزهای دینی مسیر روبه رشد و توسعه طی می‌کند با شعار بر اقتصاد مقامتی و حمایت کالایی ایرانی شروع شده است در این اصاحب رسانه رسیده‌اند تا دیدار با فرماندار محترم و شورای شهرستان صحنه این مطالبه ملی و فرمایش مقام معظم رهبری را عملی نمایم.

حسن موحد ادامه داد: تکیه بر تولیدات استان و کالاهای ایرانی، خود اتکایی و هم‌افزایی  به همرا خواهد داشت بایستی در مسیر ایمان و همدلی را طی نمایم و اصاحب رسانه پیام رسانان این عرصه هستند .

وی افزود: شأن اطلاع رسانی منزلت رسانه انبیایی است و در این مسیر خبرنگاران، روزنامه‌نگاران باید بیشتر مواظب باشند و در این راستا با صداقت و درستی حرکت نمایند.

رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: دشمن اقداماًتی که  نظام  انجام داده انعکاس نمی‌دهند بلکه بیشتر هدف آنان انعکاس مشکلات کوچک را بزرگی نمایی نماید که  کشور ما با این وجود که الکوست این را می‌خواهند ضعیف نشان دهند.

موحد ادامه داد: در بحث زلزله این حادثه 1930 روستا و 10شهرستان در طول هشتصدسال بی‌سابقه بوده است که بعداز دو روز برق شهرستان سرپل‌ذهاب محل حادثه طبیعی وصل شد و مداوم استکبارجهانی در بلنگوهای رسانه‌ای‌شان و دستگاه تبلیغاتی بارها کار مثبت ایران را سرکوب می‌کنند.

وی افزود: استان کرمانشاه ظرفیت طبیعی و آثار باستانی و تاریخی بسیار و فوق‌العاه‌ای دارد که آنچنان معرفی نشده است.

رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: ایران ما سرزمین حماسه‌هاست و پتانسیل‌های فرهنگی و تاریخی فراوان و منحصربه‌فرد دارد ولی  آن طور تبلیغ و معرفی نشده است.

موحد ادامه داد: بسیج رسانه استان کرمانشاه قصد دارد که تمام شهرستان‌های تابعه استان و توانمندی‌های آنان را انعکاس دهد و در این راستا به هر شهرستان سفر خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۶۰۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان