//
کدخبر: ۵۰۱۵ //

موزه شکلات!

موزه در زیبایی بی‌نظیر است و به خوبی فرهنگ غنی مردم آلمان و علاقه‌شان به شکلات را نشان می‌دهد. موزه شکلات از یک سالن تئاتر و چایخانه نیز برخوردار است.

موزه شکلات!

به گزارش فرتاک نیوز، موزه ایمهوف چوکلیت (موزه شکلات) که در شهر کلن آلمان و روی رودخانه راین قرار گرفته است در 31 اکتبر 19933 توسط هانس ایمهوف افتتاح شد.  

 

موزه ای با طعم شکلات! + تصاویر5756471_629

این موزه خوشمزه و شگفت انگیز دارای 5 هزار راهنما بوده و سالانه 600 هزار بازدیدکننده دارد. موزه ایمهوف چوکلیت جزء یکی از ده موزه برتر آلمان به شمار می رود که ساختمان آن دارای سه طبقه بوده و هر طبقه آن به بخشی از تاریخچه شکلات و بررسی روش های تولید آنان می پردازد.

 

موزه ای با طعم شکلات! + تصاویر

5755498_119

 

جالب‌ترین بخش موزه شکلات؛ آب‌نمای شکلاتی آن است که بسیار معروف است. بازدیدکنندگان در این موزه با دید جدیدی نسبت به شکلات رو به رو می‌شوند و از زاویه‌ای دیگر، به مشاهده تاریخچه شیرین آن می پردازند.  

 

در فروشگاه این موزه پاستای شکلاتی، چند نوع نوشیدنی شکلاتی و مجسمه‌های تزئینی ساخته شده از شکلات، به بازدیدکننده‌ها عرضه می‌شود. موزه در زیبایی بی‌نظیر است و به خوبی فرهنگ غنی مردم آلمان و علاقه‌شان به شکلات را نشان می‌دهد. موزه شکلات از یک سالن تئاتر و چایخانه نیز برخوردار است.

 

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۰۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان