//
کدخبر: ۳۵۸۱۵۳ //

رئیس جمهور ۴۵۰ میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان خراسان شمالی اختصاص داد

به نقل از مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی 450 میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور به این استان، برای اشتغال مددجویان تحت پوشش این نهاد اختصاص یافت.

رئیس جمهور 450 میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان خراسان شمالی اختصاص داد
به گزارش فرتاک نیوز،

مجید الهی راد مدیر کل کمیته امداد استان خراسان شمالی افزود: همینطور طی سفر رئیس جمهور به این استان سه هزار مورد تسهیلات به صورت قرض الحسنه به ارزش ۳۰ میلیارد تومان برای مددجویان تحت پوشش این نهاد و ۲ هزار مورد تسهیلات به ارزش ۲۰ میلیارد تومان از محل بانک‌ها برای افراد نیازمندی که زیر پوشش کمیته امداد نیستند در نظر گرفته شده است.

مجید الهی راد اضافه کرد: تامین مسکن ۴۰۰۰ خانوار مددجو از طرح مسکن ملی و ساخت سه هزار مسکن روستایی با کمک بنیاد مسکن در قالب طرح تسهیلات بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستاییان از دیگر مصوبات این سفر بوده است.

وی ادامه داد: گازکشی منازل مسکونی فاقد لوله‌کشی به ارزش پنج میلیارد تومان و تامین ۱۶ هزار وسایل سرمایشی، گرمایشی و ضروری زندگی مددجویان از دیگر دستاوردهای این سفر است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی اظهار داشت: طی این سفر تعمیر مسکن سه هزار خانوار و ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ فضای بهداشتی ( حمام و سرویس بهداشتی) نیز تصویب شد.

الهی راد اضافه کرد: همینطور تامین سه هزار سری جهیزیه برای نو عروسان و ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد این استان از دیگر مصوبات این سفر می باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: ۱۰ میلیارد تومان نیز برای رسیدگی به مکاتبات و مراجعات مردم نیازمند از محل سازمان برنامه و بودجه و کمیته امداد در نظر گرفته شده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۸۱۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان