//
کدخبر: ۹۹۵۱۲ //

وقتی سمیه را کشتم دو بار اقدام به خودکشی کردم ولی نشد!

مرد بدبین که همسرش را مقابل چشمان دو فرزند خردسالش به قتل رسانده بود دست به خودکشی زد، اما زنده ماند و پای میز محاکمه ایستاد.

وقتی سمیه را کشتم دو بار اقدام به خودکشی کردم ولی نشد!
به گزارش فرتاک نیوز،

 در جلسه رسیدگی به این پرونده ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست را خواند. وی گفت: حسن 39ساله متهم است در خانه همسرش به نام سمیه را کتک زد و وی را کشت. اکنون با توجه به مدرک های موجود در پرونده برای وی اشد مجازات می خواهم.

سپس پدر و مادر سمیه در جایگاه ویژه ایستادند و برای داماد سابقشان حکم قصاص خواستند اما وقتی پدر حسن که ولی قهری دو نوه خردسالش است گفت: به خاطر دو نوه اش اعلام گذشت می کند آنها نیز اعلام رضایت کردند.

سپس حسن در جایگاه ویژه ایستاد و در تشریح جزییات ماجرا گفت: به خاطر حمل و نگهداری مواد مخدر در زندان بودم. تحت تاثیر مصرف مواد بدبین شده و به همه مشکوک بودم. چند ماهی بود که از زندان آزاد شده بودم که به رفتارهای سمیه مشکوک شدم. او آخرین بار بدون اجازه من با خواهرش بیرون رفته بود به همین خاطر با او درگیر شدم و او را به شدت کتک زدم. من همه وسایل خانه را شکستم و وقتی به خودم آمدم که همسرم بیهوش شده بود.

وقتی فهمیدم همسرم جان سپرده به فکر خودکشی افتادم. فرزندانم خردسالم خواب بودند که با تیغ رگ دستم را زدم اما زنده ماندم. همان موقع طنابی را به میله بارفیکس بستم تا خودم را حلق آویز کنم اما طناب پاره شد و من که ناامید شده بودم با مادرزنم تماس گرفتم و ماجرا را به او گفتم.

وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود گفت:من از قتل همسرم پشیمانم و شرمنده فرزندانم و خانواده او هستم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۹۵۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان