//
کدخبر: ۹۸۶۷۴ //

بهاره ۵ ساله را چشم بسته به خرابه بردند/ زن همسایه با صحنه زشتی رو به رو شد + عکس

مرد شیطان صفت چشمان بهاره 5 ساله را در خمینی شهر بست و به خرابه ای برد، سپس نقشه شوم خود را عملی کرد.

بهاره 5 ساله را چشم بسته به خرابه بردند/ زن همسایه با صحنه زشتی رو به رو شد + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمد رضا کریمی درباره این اتفاق گفت: ماجرا صبح چهار‌شنبه گذشته 9 خرداد 97 اتفاق افتاد. مدتی بود خانواده بهاره از خانه مستاجری قدیم خود به خانه جدید اثاث‌کشی کرده بودند. آن روز صبح برادرم همراه با دخترش بهاره به خانه قبلی‌شان رفت تا بعضی از وسایلی را که در آنجا مانده بود بردارد.

عموی بهاره در ادامه افزود: متاسفانه بهاره منتظر نماند تا کار پدرش در آنجا تمام شود و به تنهایی به سمت خانه‌شان برگشت. در راه بازگشت بود که این اتفاق شوم افتاد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از همسایگان زن محل نیز آن مرد را دیده بود،گفت: آن طور که بهاره برایمان تعریف کرد مرد متجاوز ابتدا چشمان دختر را بست و به خرابه‌ای که در آن نزدیکی بود، برد تا اینکه بعد از یکی دو ساعت زنی بهاره را می‌بیند و به همسایگان برادرم تحویل می‌دهد. زن وقتی از این محل رد می‌شود دختر بچه را در وضعیت بدی می‌بیند و مردی که را سوار بر موتور در حال فرار Escape است.

عموی کودک قربانی گفت: این زن، بهاره را به همسایه‌ها می‌سپارد و آنها نیز به خانواده برادرم خبر می‌دهند. پس از این حادثه تلخ بهاره را به بیمارستان و سپس به پزشکی قانونی خمینی شهر بردیم. آنها بهاره را معاینه کردند ولی تا امروز - یکشنبه 13 خرداد ماه- هیچ جوابی به ما نداده‌‌اند.

کریمی در پاسخ به این پرسش که آیا متعرض یک نفر بوده است؟ گفت: تا آنجا که بهاره تعریف می‌کند یک نفر بود. هر چند بهاره بعد از بیهوشی متوجه چیزی نشده است. البته نمی‌دانم رسانه‌ها 3 نفر را از کجا آورده‌اند.پلیس هم که چیزی به ما نمی‌گوید. هنوز اطلاع دقیق نداریم. حتی بعضی‌ها نوشتند بهاره پایش شکسته شده در صورتی که چنین چیزی صحت ندارد.

عموی بهاره افزود: اداره بهزیستی شهرستان خمینی شهر نیز گفته مشاور جهت رسیدگی به این موضوع می‌فرستیم که تاکنون کسی نیامده است.

به گفته عموی این دختر، از طریق سفارت افغانستان در ایران در این خصوص گزارشی تهیه و شکایتی هم تنظیم شده است.

وی افزود : با وجود اینکه ما کاملا به طور قانونی در ایران زندگی می‌کنیم اما نمی‌دانم چرا هیچ کس پیگیری نمی‌کند.

وی ادامه داد: حال بهاره خوب نیست، دختر برادرم 5 سال بیشتر ندارد و بچه هفتم از 9 فرزند خانواده است. از وقتی که این حادثه تلخ برایش پیش آمد مدام بی‌قراری می‌کند.

سلیمانی مدیر کل دفتر امور اتباع خارجه استان اصفهان در این زمینه گفت: روند قانونی این پرونده در حال پیگیری است و مددجویان بهزیستی نیز در حال بررسی موضوع هستند.

رییس اورژانس اجتماعی کشور نیز گفت: هنوز اطلاعات و شواهدی که تایید کننده خبر منتشر شده باشد بدست نیامده است و بررسی های اورژانس اجتماعی در این زمینه ادامه دارد.

رضا جعفری گفت: حسب وظیفه ذاتی، حمایت روانی _اجتماعی از کودک توسط مرکز فوریت‌های اجتماعی شهرستان مانند سایر موارد خشونت‌های خانگی در حال انجام است.

چهارشنبه گذشته یک کودک افغان به نام بهاره 5 ساله مورد تجاوز فرد یا افرادی در خمینی شهر اصفهان قرار گرفت که خبر آن دیروز در رسانه ها انعکاس یافت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۸۶۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان