//
کدخبر: ۹۶۶۴۹ //

کینه شاگرد مغازه مانتوفروشی جانش را گرفت

تحقیقات کارشناسی در پرونده آتش سوزی مرگبار مغازه مانتوفروشی خیابان جمهوری نشان داد شاگرد سابق این مغازه، از سر عصبانیت حریق را به راه انداخته اما خودش طعمه آتش شده است.

کینه شاگرد مغازه مانتوفروشی جانش را گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

ساعت 20 سوم خرداد سال جاری یک مورد آتش‌سوزی در یک مغازه در خیابان جمهوری، بعد از سه راه جمهوری به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی و مأموران کلانتری 129 جامی به محل حادثه اعزام شدند.

با حضور آتش‌نشانان و عوامل انتظامی در محل مشاهده شد در طبقه همکف یک ساختمان هفت طبقه، یک باب مغازه به وسعت 150 متر در دو طبقه با کاربری مانتوفروشی آتش گرفته و کاملاً شعله‌ور بود.

زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند آتش از در مغازه بیرون می‌زد، دود بسیار غلیظی طبقات بالایی را فراگرفته و اطلاعات اولیه حاکی از آن بود فردی داخل مغازه محبوس است.

آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش موفق شدند به داخل مغازه نفوذ کرده و در حین عملیات با جسد بی‌جان مردی مواجه شدند که در مغازه نقش بر زمین بود و آثار سوختگی روی بدن وی وجود داشت.

همزمان با آغاز تحقیقات درباره این حادثه مشخص شد متوفی مرد جوان و شاگرد مغازه مانتوفروشی بوده و مدتی قبل از این حادثه به خاطر اختلافاتی با صاحب‌مغازه، محل کار را ترک کرده بود.

متوفی در شب حادثه با ظرف بنزین وارد مغازه شده و پس از جروبحث، اقدام به ریختن بنزین و آتش زدن مغازه کرده بود که در این حین خودش گرفتار شد و در میان شعله‌ها جان باخت اما سایر افرادی که داخل مغازه حضور داشتند توانستند از مغازه خارج شوند.

به این ترتیب با اعلام مراتب این حادثه به قاضی دشتبان؛ بازپرس کشیک قتل پایتخت، دستور انتقال جسد متوفی به پزشکی قانونی و تحقیقات بیشتر درباره این پرونده صادر شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایران آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۶۶۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان