//
کدخبر: ۹۰۴۳۶ //

مصدومیت ۳۰ تن در زلزله سی‌سخت/ رفع مشکل آب، برق و تلفن

مدیرکل بحران استان کهگیلویه و بویراحمد آخرین جزئیات مناطق زلزله‌زده این استان را تشریح کرد و از مجروح شدن ۳۰ نفر در این حادثه خبر داد.

مصدومیت ۳۰ تن در زلزله سی‌سخت/ رفع مشکل آب، برق و تلفن
به گزارش فرتاک نیوز،

سیدعلی وفایی مقدم درباره آخرین وضعیت مناطق زلزله زده اظهارکرد:  برابر گزارش در حال حاضر مشکل قطعی برق، آب و تلفن در مناطق زلزله زده رفع شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه تاکنون مورد فوتی نداشته است، گفت: برابر آمارهای ما حدود ۳۰ نفر در این زمین لرزه مجروح شده‌اند که اغلب به شکل سرپایی خدمات درمانی دریافت کرده‌اند و خوشبختانه مصدومیتشان جدی نبوده است.

مدیرکل بحران استان  کهگیلویه و بویراحمد درباره میزان خسارات وارد شده نیز گفت: در روستاهای اطراف شهرستان های دنا، بویراحمد، یاسوج و سی سخت و همچنین همین شهرستان‌ها مواردی از تخریب درها، پنجره‌ها و ترک خوردگی دیوارها و ... گزارش شده است و به نظر می رسد خسارت ریالی وارد شده به ساختمان ها و ابنیه قابل توجه باشد اما در حال حاضر نمی‌توان رقم قطعی آن را اعلام کرد.

وفایی مقدم اضافه کرد: با توجه به صعب العبور بودن و کوهستانی بودن برخی مناطق روستایی عملیات تیم های جستجو و ارزیاب همچنان ادامه دارد.

همچینین روابط عمومی اورژانس کشور نیز اعلام کرد که تاکنون ۱۸ نفر از مصدومان این زمین لرزه به مراکز درمانی اعزام و ۱۲ نفر نیز سرپایی درمان شده‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۰۴۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان