//
کدخبر: ۹۰۳۲۷ //

برادران قاتل پس از ۲۰ سال به هم رسیدند + عکس

برادرانی که پدر و مادر خود را به طمع ثروتشان به قتل رسانده بودند،پس از 20 سال یکدیگر را ملاقات کردند.

برادران قاتل پس از 20 سال به هم رسیدند + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

، برادران ِمنندز که پدر و مادر خود را به طمع ثروتشان در دهه 90 میلادی به قتل رسانده بودند و این جنایت در آن زمان بزرگترین پرونده جنایی آمریکا بود، در سال 2018 و پس از 20 سال یکدیگر را در زندان ملاقات کردند.

پرونده اریک منندز، ۴۷ ساله و لیل منندز، ۵۰ ساله در سال ۱۹۸۹جامعه آمریکا را شگفت زده کرده بود.

7827636_209

دو برادر بعد از آن که در دادگاه مجرم شناخته شدند، به علت آن که به صورت مشترک، در این قتل‌ها شرکت کرده بودند، از قرار گرفتن در کنار هم در زندان منع شده بودند.

اما اکنون با گذشت بیش از بیست سال از آن ماجرا، در زندان سن دیگو با یکدیگر روبرو شدند و آن طور که گزارش شده هر دو نفر آنها با دیدن یکدیگر به گریه افتادند.

اریک و لیل که در زمان این واقعه به ترتیب ۱۸ و ۲۱ سال سن داشتند، پس از آن که عزمشان را برای قتل والدین‌‎شان جزم کردند، در خانه ویلایی این خانواده در بورلی هیلز لس‌آنجلس، پدر و مادرشان را مورد شلیک قرار دادند به طوریکه یکی از افسران پلیس لس‌انجلس می گوید: این یکی از فجیع‌ترین صحنه‌های قتلی بوده که تاکنون دیده بوده است.

در جریان رسیدگی به این پرونده، دادستان‌ها مدعی شدند که اریک و لیل به طمع ثروت پدر و مادرشان آن دو را کشته‌اند اما وکلای آنها می گوید: این دو برابر این کار را به انتقام سوء‌استفاده‌های جنسی که والدین‌شان از آنها کرده بودند، انجام داده‌اند. ادعایی که هنوز در دادگاه اثبات نشده است.

پدر این دو برادر، حوزه منندز، یک مدیر موفق در هالیوود بود، به او شش بار از فاصله نزدیک شلیک شده بود.

مادر آنها هم به ۱۰ جای مختلف بدنش شلیک شده بود.

این دو ابتدا به پلیس گفتند که پیکرهای پدر و مادرشان را بعد از این که به خانه بازگشته‌اند بی‌جان و خونین یافته‌اند.

اریک درباره مادرش می گوید: من عاشق مادرم بودم و هنوز برای از دست دادنش گریه می‌کنم اما هنوز هم نمی‌توانم او را ببخشم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۰۳۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان