//
کدخبر: ۹۰۳۱۳ //

کشف بیش از ۹۸۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب های هرمزگان + جزییات

خبرنگار انتظامی پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اصغر خرم روی فرمانده دریابانی استان هرمزگان در تشریح این خبر، اظهار داشت: مأموران دریابانی فرماندهی استان هرمزگان، طی یک ماه گذشته در عملیات های مختلف ۹۸۵ میلیارد و ۸۳۶ میلیون و ۲۸۴ هزار ریال کالای قاچاق کشف کردند.

کشف بیش از ۹۸۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب های هرمزگان + جزییات
به گزارش فرتاک نیوز،

وی افزود: طی این مدت ۲۸۰ تن برنج، چای و شکر ،بیش از ۲۱ تن فرآورده های شیلاتی، ۸۸ تن محصولات کشاورزی، ۴۰هزار قلم لوازم آرایشی، ۴۳۶ هزار پاکت آبمیوه،۲۱۴ هزار ثوب البسه، یک میلیون بسته انواع مواد خوراکی و ۱۲۴ کیلوگرم موادمخدر و میلیون ها قلم انواع کالای قاچاق دیگر توسط دریابانان استان هرمزگان کشف شد.

این مقام مرزبانی ادامه داد: در این مدت، ۱۳۴ فروند شناور و ۳۶ دستگاه خودرو توقیف و ۲۰۶قاچاقچی کالا دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده دریابانی استان هرمزگان در پایان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، حمایت از کالای ایرانی را از اولویت های مهم این فرماندهی برشمرد و گفت: کشف قاچاق صرفاً نمی تواند در سالم سازی اقتصاد مؤثر باشد بلکه باید مانع از ورود این نوع کالاها به کشور شویم؛ در این زمینه باید زیادتر بر قاچاق های سازمان یافته، کلی و کلان که از مبادی رسمی وارد مرز دریایی استان می شود، تمرکز کنیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۰۳۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان