//
کدخبر: ۹۰۱۲۹ //

به خاطر مصرف مواد مخدر حالت عادی نداشتم نمی دانم چه شد وقتی به آپارتمانم آمد...

پسر ورزشکار که در جریان درگیری با دوستش او را با ضربه سنگ به قتل رسانده بود، در حالی پای میز محاکمه ایستاد که وکیلش مدعی شد او تعادل روانی ندارد.

به خاطر مصرف مواد مخدر حالت عادی نداشتم نمی دانم چه شد وقتی به آپارتمانم آمد...
به گزارش فرتاک نیوز،

قضات شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز نیز بر همین اساس صدور حکم متهم را به بررسی زیادتر و شور در این باره موکول کردند.

 رسیدگی به این پرونده از شهریور سال گذشته به دنبال درگیری مرگبار دو جوان ورزشکار در یکی از ساختمان های مسکن مهر هشتگرد در دستور کار پلیس قرار گرفت. مأموران پس از حضور در محل دریافتند سعید با ضربه سنگ به سر دوستش او را به قتل رسانده است. متهم که با مشاهده مأموران قصد فرار داشت با شلیک گلوله پلیس زمینگیر شد؛ پس از انتقال متهم به بیمارستان وی تحت بازجویی قرار گرفت و به قتل اعتراف کرد.

این متهم از زندان به شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به ریاست قاضی هدایت رنجبر و قاضی یزدانپور – مستشار دادگاه - انتقال یافت و تحت محاکمه قرار گرفت.در ابتدای جلسه پدر و مادر مقتول از قضات خواستار قصاص قاتل فرزندشان شدند.

متهم در دفاع از خود گفت: دوسالی می شد که با مقتول دوست بودم. همبازی فوتبال بودیم و زیادتر اوقات با هم تمرین می کردیم. روز حادثه به خاطر مصرف مواد مخدر حالت عادی نداشتم نمی دانم چه شد وقتی که دوستم به آپارتمانم آمد با هم درگیر شدیم او را از بالکن به بیرون پرت کردم و با یک سنگ که کف زمین افتاده بود ضربه ای به سرش زدم نمی دانستم چه کار می کنم.... الان هم بشدت پشیمان هستم...

من مستحق اعدام هستم. پس از پایان اظهارات متهم وکیل تسخیری وی در جایگاه قرارگرفت و در دفاع از موکلش گفت: براساس گواهی پزشکی قانونی سعید دچار اختلال روانی است و امکان دارد در اثر مصرف مواد مخدر بیماری اش تشدید شده و هنگام ارتکاب جنایت شرایط عادی نداشته است. بنابراین با توجه به ابهامی که در گواهی پزشکی قانونی وجود دارد از قضات خواستار تأیید گزارش سم شناسی موکلم هستم.

قضات هم در پایان جلسه با توجه به طرح این موضوع از سوی وکیل تسخیری برای تصمیم گیری درباره سرنوشت متهم وارد شور شدند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۰۱۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان