//
کدخبر: ۸۹۸۳۰ //

مادری دختر ۱۸ ساله اش را زنده زنده سوزاند/ دخترم ننگ ما بود + عکس

مادری دخترش را به جرم ازدواج بدون رضایت خانواده زنده زنده سوزاند.

مادری دختر 18 ساله اش را زنده زنده سوزاند/ دخترم ننگ ما بود + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

دختر 18 ساله ای که بدون رضایت خانواده با پسر مورد علاقه اش ازدواج کرد، توسط مادرش زنده زنده در آتش سوزانده شد.

پلیس لاهور گفت آثار شکنجه روی بدن قربانی وجود داشته و مادر زینت بعد از ضرب و شتم شدید وی را به تخت بسته و تنها به جرم ازدواج بدون رضایت خانواده به آتش کشیده است. بر اساس گزارش ها پروین مادر زینت برای پیاده سازی نقشه شوم اش بعد از عروسی به بهانه مراسم پاگشا زینت را به منزل پدری دعوت می کند.

jpg

به رغم عدم تمایل نوعروس برای رفتن به این مهمانی خانواده همسرش وی را متقاعد برای رفتن به منزل پدری می کنند، اما جشن هولناکی برای این دختر بی گناه تدارک دیده شده بود.

فریادهای کمک خواهی زینت از همسایگان نیز نتوانست مانع از مرگ دهشتناک اش شود. مادرش با افتخار در خیابان فریاد می زده دخترش را به اتهام ننگی که برای خانواده به بار آورده مجازات کرده است. قربانی و همسرش "حسن خان" یک هفته پیش بعد از متواری شدن از خانه از طریق دادگاه به عقد یکدیگر درآمده بودند.

این سومین قتل با برچسب قتل ناموسی در یک ماه اخیر در پاکستان است که در آن زنان قربانی قوانین سخت و خشن در مقابل عشق و ازدواج با افراد مورد شان می شوند. هفته گذشته یک زن نیز به دلیل امتناع از یک پیشنهاد ازدواج از سوی مردی که دو برابر سن اش را داشت به آتش کشیده شد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اکونا پرس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۹۸۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان