//
کدخبر: ۸۸۶۵۰ //

قتل ۱۰ زن و مرد توسط جوان ایرانی در کانادا / در برابر صرافی تهران تورنتو رخ داد+عکس

جوان ایرانی که با حمله جنون آمیز در تورنتو مقابل صرافی ارز تهران 10 نفر را کشته است از پلیس می خواست با شلیک گلوله او را بکشد.

قتل 10 زن و مرد توسط جوان ایرانی در کانادا / در برابر صرافی تهران تورنتو رخ داد+عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

پلیس کانادا اعلام کرد عامل حمله مرگبار شب گذشته با خودرو به عابران پیاده در تورنتو، یک جوان ۲۵ ساله به نام «الک میناسیان» بوده است.پلیس کانادا اعلام کرد عامل حمله شب گذشته با خودرو به عابران پیاده در تورنتو، یک جوان 25 ساله به نام «الک میناسیان» بوده است.

طبق آخرین گزارش‌ها، این حادثه دستکم 10 کشته و 15 زخمی بر جا گذاشته است.

پلیس کانادا می‌گوید میناسیان عمدا عابران پیاده را زیر گرفته اما نشانی از انگیزه‌های تروریستی در او مشاهده نمی‌شود.

بر اساس تصاویر و فیلم‌های منتشرشده، حادثه حمله با خودرو به عابران پیاده در تورنتو درست در مقابل یک صرافی ایرانی با نام «صرافی تهران» رخ داده است. با این حال، هویت هیچ یک از قربانیان تا این لحظه "ایرانی" اعلام نشده است.

حقایقی در مورد الک میناسیان:

به گزارش گروه ترجمه ترجمه رکناریا؛در مورد میناسیان 25 ساله که دیشب در محله ایرانی‌نشین تورنتو ده نفر را کشت جزئیات جدیدی به دست آمده است. او که دانشجوی رشته فناوری اطلاعات و طراح اپلیکیشن است به گفته همکلاسی‌هایش آدمی عجیب و غیر اجتماعی بوده ولی در ظاهر وابستگی خاصی به ایدئولوژی و مذهب نداشته است و نشانه‌ای از افراط گرایی نشان نداده بود. طبق تحقیقات پلیس او قبلا در مورد کشتار ایسلا ویتا که طی آن در سال 2014 جوانی 22 ساله  شش نفر را با چاقو و تفنگ به قتل رسانده بود تحقیق کرده بود. او همچنین هفته‌ی قبل ایمیل‌های عجیبی به یکی از همکلاسی‌هایش فرستاده بود. محتوای ایمیل‌ها دقیقا معلوم نیست. پلیس می‌گوید به نظر این فرد مشکل روانی داشته و انگیزه تروریستی در میان نبوده است. میناسیان که بعد از 26 دقیقه تعقیب و گریز دستگیر شد بعد از دستگیری رو به پلیس فریاد می‌زد که به سرش شلیک کنند و او را بکشند.

7912995_763

7912918_359

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۸۶۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان