//
کدخبر: ۸۶۰۶۹ //

زن سارقی که رانندگان را بی هوش می کرد در دام پلیس افتاد

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: خانم جوانی که از طریق مسموم ‌کردن رانندگان با داروی بی‌ هوشی اقدام به دزدی از آن‌ها می‌کرد، پس از ۲ ماه دستگیر شد.

زن سارقی که رانندگان را بی هوش می کرد در دام پلیس افتاد
به گزارش فرتاک نیوز،

 با اشاره به با دستگیری زن شیادی که اقدام به سرقت از مردان می‌کرد، اظهار داشت: خانم 34 ساله‌ مجردی که تنها زندگی می‌کرد دستگیر شده و تاکنون 4 فقره سرقت از جانب این فرد انجام و شناسایی شده و سارق نیز به آن‌ها اعتراف کرده است.

وی افزود: این خانم سارق 2 ماه بود که فعالیت داشت و در طول این‌ مدت متوجه چنین موردی بودیم که خانمی خودروهای مدل بالایی را که سرنشین مسن داشتند انتخاب کرده و درصورتی که این افراد مقابل او توقف می‌کردند سوار خودرویشان می‌شد سپس با طرح دوستی اقدام به جلب اعتماد مال باختگان می‌کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: زمانی که این فرد اعتماد راننده را جلب کرد و به نزدیکی منزل مال باخته می‌رسیدند از آن‌ها درخواست آبمیوه می‌کرد و نصف آن را خودش می‌خورد و نصف دیگرش را به صورت پنهانی با مواد بیهوش کننده مخلوط و به راننده می‌داد.

وی تصریح کرد: راننده با مصرف این قرص‌ها تا مسافتی قادر به رانندگی بوده و زمانی که به منزل می‌رسیدند دچار بیهوشی شده و خانم پس از بیهوشی او با سرقت خودرو و اموال منزل شخص متواری می‌شد.

خسروی با بیان اینکه تاکنون 4 مورد شکایت در این باره مطرح شده، گفت: احتمال دارد افراد دیگری درگیر این سرقت شده باشند.

وی افزود: در حال حاضر پرونده در حال بررسی است تا دیگر جرایم وی مشخص شود اما باتوجه به نوع مواد بیهوش کننده‌ای که به آقایان می‌داد 2 نفر از این شاکیان به‌مدت 3 تا 4 روز در بیمارستان بستری شده بودند و احتمال دارد که این فرد مرتکب قتل شده باشد و افرادی پس از بیهوشی دیگر به‌هوش نیامده باشند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: به سبب اهمیت موضوع و سلامت و جان افراد، به صورت ویژه این موضوع در آگاهی در دست پیگیری قرار گرفت و در نهایت این خانم با اقدام کاراگاهان دایره سرقت شناسایی و دستگیر شد و در تحقیقات به جرایم خود اقرار کرد.

وی با اشاره به کشف اموال مسروقه بیان کرد: این خانم تنها اقدام به سرقت و فروش اموال می‌کرد و بخشی از اموال مسروقه کشف و به مالباختگان تحویل داده شده و بخشی از آن‌ها نیز به فروش رسیده بود که درحال بررسی است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۶۰۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان