//
کدخبر: ۸۶۰۶۲ //

ماموران قلابی مبارزه با مواد مخدر به دام پلیس افتادند

پلیس آگاهی تهران از بازداشت اعضای گروهی از دزدان به عنفی خبر داد که تحت عنوان مامور مبارزه با موادمخدر اقدام به سرقت پول و تلفن همراه گروهی از اتباع بیگانه و شهروندان کرده بودند.

ماموران قلابی مبارزه با مواد مخدر به دام پلیس افتادند
به گزارش فرتاک نیوز،

قانون، در پی وقوع چندین سرقت تحت عنوان مامور در مناطق شمال، شرق و جنوب شرق تهران توسط سرنشینان یک خودروی پژو ۴۰۵ نقره ای، موضوع برای شناسایی و دستگیری این گروه از دزدان به صورت ویژه در دستور کار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

بررسی اظهارات تعدادی از شاکیان حکایت از آن داشت که دزدان با معرفی خود به عنوان ماموران نیروی انتظامی و به اتهامات واهی از قبیل خرید و فروش موادمخدر و بعضی ورود غیرقانونی اتباع بیگانه به کشور، در پوشش بازرسی اقدام به سرقت پول، گوشی های تلفن همراه و دیگر اموال باارزش مالباختگان کرده و بلافاصله پس از سرقت با استفاده از خودروی پژو ۴۰۵ از محل متواری شده اند.

سرهنگ داوود فرد با اشاره به دستگیری هر دو عضو این دو گروه از دزدان مامورنما بیان کرد: همزمان با انجام تحقیقات برای شناسایی این گروه از دزدان، سرقت مشابهی این بار در محدوده کلانتری ۱۰۱ تجریش اتفاق افتاد که با حضور کارآگاهان اداره پنجم در محل سرقت و بررسی تصاویر به دست آمده از دوربین های مداربسته محل، خودرو ی پژو ۴۰۵ نقره ای رنگ آنان مورد شناسایی قرار گرفت.

با شناسایی دقیق خودرو ی مورد استفاده در سرقت ها، مالک آن به نام «محمدرضا» ۳۲ ساله به عنوان یکی از مجرمان سابقه دار شناسایی و با هماهنگی با مقام محترم قضایی، در مخفیگاهش در محدوده خیابان کریم خان دستگیر و برای انجام تحقیقات به اداره پنجم پلیس آگاهی منتقل شد. محمدرضا با اعتراف به ده ها سرقت، همدست خود به نام «رامین» ۲۷ ساله را معرفی کرد که او نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش چندین گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد که در ادامه تعدادی از صاحبان آن ها شناسایی و به اداره پنجم پلیس آگاهی دعوت شدند و پس از مواجه حضوری با متهمان ، هر دو نفر آن ها را مورد شناسایی قرار دادند .

سرهنگ کارآگاه داوود فرد، معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران، با اعلام این خبر گفت: با اعتراف صریح متهمان به ده ها سرقت تحت عنوان مامور و با هماهنگی با بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه یک تهران، تبهکاران با قرار قانونی و انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران قرار دارند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۶۰۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان