//
کدخبر: ۵۴۷۹۸ //

دختر فراری، طعمه اخاذی مردان هوسران

فرار دختر جوان از خانه او را گرفتار باند سرقت از رانندگان خودروهای مدل بالا کرد. دو پسر جوان با طعمه قرار دادن دختر فراری از رانندگان هوسران اخاذی می‌کردند.

دختر فراری، طعمه اخاذی مردان هوسران
به گزارش فرتاک نیوز،

25 تیر امسال مردی میانسال با حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران از چهار مرد و یک زن به اتهام سرقت اموال و ضرب و شتم او شکایت کرد.

 

شاکی به افسر تحقیق گفت: در یکی از محله‌های شمالی تهران سوار خودروی اسپورتیج خود بودم که دختری سد راهم شد و ادعا کرد افرادی در تعقیب او هستند. او را سوار کردم که پس از مسافتی موتورسیکلت‌هایی با چهار راکب سد راهم شده و مدعی مزاحمت من برای این زن شدند. سارقان مرا کتک زده و بعد از بیهوش شدنم، کیفی را که در آن گواهینامه، مدارک هویتی، کارت ملی، دو کارت بانکی، یک فقره چک سفید امضا، کارت اهدای اعضا، سوئیچ یدک خودرویم و مقداری پول در آن بود، سرقت کردند. وقتی به‌ هوش آمدم در بیمارستان بودم و سه روز از آن ماجرا گذشته بود.

 

با تشکیل پرونده قضایی در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران با دستور بازپرس رسولی، تحقیقات ماموران برای دستگیری سارقان آغازشد. چند هفته بعداز آن مردی جوان با حضوردر پلیس آگاهی از چند سارق که در سرقت از وی ناکام مانده بودند، شکایت کرد و گفت: در خیابان با سارا آشنا شده و او سوار خودروی «بی‌ام‌و» من شد. بعد به سمت جاجرود حرکت کردیم. حال او بد شد و توقف کردم. همان موقع موتورسوارانی که قمه و چاقو داشتند به من حمله کردند. در جریان درگیری با آنها دختر جوان فرار کرد. وقتی فهمیدم آنها همدست هستند، از محل گریختم.

 

ماموران زمانی که تصاویر چهره‌نگاری شده سارقان را بررسی کردند، معلوم شد آنها همان متهمان تحت تعقیب پلیس هستند. در ادامه این جست‌وجوها، روزهای پایانی هفته گذشته زن سارق شناسایی و بازداشت شد.

 

او در تحقیقات به افسر بازجو گفت: من پنج ماه پیش با خانواده‌ام اختلاف و درگیری پیدا کرده و از خانه‌مان در شهرستان فرار کرده و به تهران آمدم.

 

چند روزی در خیابان سرگردان بودم تا این‌که با پسری به نام جاوید آشنا شدم و ارتباطمان شکل گرفت. من به‌دنبال یافتن کار بودم تا هزینه زندگی‌ام را تامین کنم که دوست جاوید به نام میلاد پیشنهاد داد که اگر من به‌عنوان طعمه برسر راه رانندگان خودروهای مدل بالا قرار بگیرم، می‌توانیم روزانه 30 تا 40 میلیون از آنها اخاذی کرده و پولدار شویم. ابتدا قبول نکردم اما با اصرارهایشان پذیرفتم و با آنها همراه شدم. در بیشتر سرقت‌ها با هوشیاری رانندگان ناکام می‌ماندیم.

 

با اعتراف این متهم، پسر مورد علاقه او و طراح این دزدی‌ها بازداشت شدند و به جرایمشان اعتراف کردند. تحقیقات از متهمان در پلیس آگاهی ادامه دارد.

636430440818107083

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۴۷۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان