//
کدخبر: ۸۲۲۹۰ //
پزشکی قانونی برای دومین باراعلام کرد

زن جوان تهرانی در حمام غافلگیر شد / اعتراف تلخ یک مرد

مردی که همسرش را در حمام خانه‌شان خفه کرده بود پس از معاینه‌های کارشناس‌های پزشکی قانونی تهران مبتلا به بیماری روانی شناخته شد.

زن جوان تهرانی در حمام غافلگیر شد / اعتراف تلخ یک مرد
به گزارش فرتاک نیوز،

راز این جنایت که 27 اردیبهشت امسال رخ داد، به‌ دنبال تماس مردی با پلیس فاش شد که از قتل همسرش خبرداده بود.

 

    درپی این تماس به سرعت تیمی از مأموران کلانتری 157 مسعودیه تهران برای بررسی موضوع به محل حادثه در طبقه چهارم ساختمان چهار طبقه‌ای درجنوب شهر اعزام شدند. مأموران پس از ورود به خانه با جسد زن 47 ساله‌ای به نام سوسن در حمام روبه‌رو شدند که طناب پرده دور گردنش پیچیده شده بود.

 

بلافاصله تحقیقات از شوهر 50 ساله قربانی ماجرا آغاز شد که او به بازپرس گفت: «24 سال قبل با همسرم ازدواج کردم و دو دختر داریم، البته در زمان وقوع قتل  دخترانم مدرسه بودند. از زمانی که با همسرم ازدواج کردم او داخل شکم من ردیاب گذاشته و هر جا که می‌رفتم ردزنی می‌کرد. ساعتی قبل دعوای ما از داخل اتاق پذیرایی شروع شد که به داخل حمام کشیده شد. بعد هم در حمام با طناب او را خفه کردم و پس از قتل با پلیس تماس گرفتم.» از آنجا که این مرد مدت ها ماده مخدر «شیشه» مصرف می‌کرد بازپرس جنایی دستور داد تا وضعیت روحی و روانی قاتل در پزشکی قانونی بررسی شود. بدین‌ ترتیب کارشناس‌های پزشکی قانونی اعلام کردند عامل قتل هنگام ارتکاب جرم  گرفتار جنون شدید بوده است.

 

با اعلام نظر کارشناسان پزشکی قانونی، بازپرس پرونده دستور داد تا قاتل در یک بیمارستان روانی بستری شود اما این پایان ماجرا نبود، چرا که پدرزن عامل قتل به‌نظریه پزشکی قانونی اعتراض کرد و به این ترتیب پرونده او دوباره به پزشکی قانونی فرستاده شد. صبح دیروز نیز پزشکی قانونی نظریه کارشناسی را به دادسرای جنایی فرستاد و متهم بار دیگر از سوی هیأت سه نفره پزشکی قانونی بیمار روانی شناخته شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۲۲۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان