//
کدخبر: ۸۱۴۶۱ //

دستگیری عاملان تیراندازی به آتش نشانان تهران در چهارشنبه سوری

عاملان تیراندازی به آتش نشانان در تهران دستگیر شدند.

دستگیری عاملان تیراندازی به آتش نشانان تهران در چهارشنبه سوری
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرهنگ فرزاد تاجره سرکلانتر چهارم پلیس Police پیشگیری پایتخت دراین باره گفت: ساعت ۲۲:۲۰ شب گذشته به ماموران کلانتری ۱۹۰ مجیدیه اعلام شد دو نفر آتش نشان در ایستگاه آتش نشانی شماره ۲۳ واقع در خیابان استاد حسن بنا میدان سرباز از ناحیه پا و کمر مورد اصابت ساچمه قرار گرفتند.

 

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت در ادامه بیان کرد: هنگام بررسی های میدانی ماموران متوجه مردی ۵۰ ساله شدند که از طبقه دوم ساختمان روبروی آتش نشانی به صورت مشکوکی نظاره گر ماجرا بود.

 

وی ادامه داد: ماموران این مرد را به پایین ساختمان فراخواندند و پس از چند پرسش، علائم نگرانی در او مشاهده کردند دقایقی بعد بیان داشت به همراه همسایه واحد کناری خود با اسلحه دولول ساچمه زنی به جلوی ساختمان آمدیم و اول خودم دو تیر هوایی زدم و بعد از من مرد همسایه ۴۴ ساله اسلحه را گرفت و دو تیر مستقیم شلیک کرد که ناگهان ترسید و از محل حادثه Incident با اسلحه متواری شد و نمی دانم به کجا رفت.

 

این مقام انتظامی بیان کرد: متعاقبا با اخذ دستور مقام قضائی ماموران به خانه نفر متواری وارد شدند. در بررسی از خانه یک قبضه اسلحه بادی و یک قمه کشف کردند. ضمنا چهار پوکه از نوع ساچمه ای نیز در جلوی ساختمان یافت شد.

 

وی در ادامه گفت: با مجموعه اقدامات پلیسی محل اختفای متهم در شرق تهران شناسایی شد و سریعا ماموران به محل اعزام و همان شب موفق به دستگیری متهم شدند که در نتیجه عملیات پلیس اسلحه مورد استفاده نیز در محل دستگیری کشف شد.

 

تاجره در ادامه بیان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه بیان داشتند قصد تیراندازی به ماموران آتش نشان را نداشتند و به خاطر امتحان کردن سلاح چند تیر زدند چرا که از آن قبلا استفاده نکرده بودند که تیرها به خطا رفت و به آنان اصابت کرد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۱۴۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان