//
کدخبر: ۷۹۹۳۶ //

پشت پرده مرموزسقوط مرگبار زن جوان از برج ستارخان

زن جوان در سناریوی مرموزی از طبقه 11 ساختمانی در ستارخان به پایین سقوط کرد و شوهرش به اتهام همسرکشی دستگیر شد.

پشت پرده مرموزسقوط مرگبار زن جوان از برج ستارخان
به گزارش فرتاک نیوز،

 شامگاه گذشته 14 اسفند ماه امسال ماموران کلانتری 137 نصر در جریان سقوط Fall مرگبار زن جوانی از طبقه 11 یک برج در خیابان ستارخان قرار گرفتند.

 

بدین ترتیب تیمی از ماموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شده و با جسد زن جوان که نازنین نام دارد روبرو در پایین ساختمان روبرو شدند.

 

همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران همراه بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی برای تحقیقات ویژه وارد عمل شوند.

 

شوهر نازنین در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان ادعا کرد که همسرش دست به خودکشی Suicide زده و خودش را از طبقه 11 به پایین پرت کرده است اما پسر 20 ساله خانواده به ماموران گفت که دقایقی قبل پدر و مادرم با هم درگیر شدند و پدرم یک سیلی به صورت مادرم زد.

 

کارآگاهان با توجه به مرموز بودن این حادثه Incident و ادعای پسر خانواده به دستور بازپرس پرونده شوهر نازنین را دستگیر کردند.

 

صبح امروز احمد برای تحقیقات بیشتر در شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 تهران پیش روی بازپرس مدیر روستا قرار گرفت و گفت: 21 سال قبل با نازنین ازدواج کردم که صاحب یک پسر 20 ساله و یک پسر 3 ساله شدیم اما در طول این مدت زندگی همیشه با همسرم اختلاف داشتیم، اختلافاتی که معمولا در همه خانواده ها پیش می آید.

 

وی افزود: من در مرگ نازنین هیچ نقشی ندارم و از یک سال و نیم قبل، نازنین تهدید می کرد که خودش را خواهد کشت و حتی یکبار بیرون از خانه بودم که همسرم با من تماس گرفت و ادعا کرد می خواهد به زندگی خودش و پسرانمان پایان دهد و تا شب قبل در اختلافاتی که داشتیم 15 بار تهدید به خودکشی کرد.

 

مرد جوان ادامه داد: همسرم داروهای زیادی مصرف می کرد و دلیلش را نمی دانم، صبح روز گذشته زندگی خوبی را شروع کردیم و همه چیز آرام بود اما شب ناگهان نازنین به سراغم آمد و شروع به بهانه گیری های عجیبی کرد که چرا صبح زود سر کار می روم و دیر به خانه می آیم ، این اعتراضات در حالی بود که دفتر کارم در طبقه 6 ساختمانی است که در آن زندگی می کنیم.

 

این مرد ادامه داد: همسرم پس از بهانه گیری هایش گفت که مرگ بهتر از زندگی است و در حالیکه با فرزندان در حال خوردن شام بودیم ناگهان صدای جیغ همسرم را از اتاق شنیدیم و وقتی به دنبالش رفتم دیدم که به پایین ساختمان سقوط کرده است.

 

پدر نازنین که در اتاق بازپرسی حضور داشت نیز گفت: احمد و نازنین چند سالی است که با هم اختلاف و درگیری دارند و دامادم کار و در آمد مشخصی ندارد و همیشه من به آنها کمک می کنم که در زندگی شان مشکل مالی پیدا کنند. احمد یکبار در برابر مادر نازنین تهدید کرده بود که یا نازنین را می کشد یا دست به زندگی خودش پایان می دهد.

 

وی افزود: دخترم دل و جرات پریدن از طبقه 11 ساختمان را نداشت و احساس می کنم احمد دخترم را هل داده است، نوه بزرگم نیز شاهد بوده که مادرش از سوی پدرش کتک خورده و به همین خاطر از احمد شکایت دارم و فکر می کنم او در مرگ دخترم نقش داشته است.

 

بنا به این گزارش، احمد به دستور بازپرس محسن مدیر روستا در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است تا راز این مرگ مرموز فاش شود و جسد زن جوان نیز برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۹۹۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان