//
کدخبر: ۷۹۸۳۱ //

نقشه شیطانی پلیس اخراجی برای دختر جوان در میدان توحید تهران

مامور پلیس راهور پس از اخراج از کارش با نقش پردازی در پوشش پلیس اقدام به کلاهبرداری و فریب دختران می کرد.

نقشه شیطانی پلیس اخراجی برای دختر جوان در میدان توحید تهران
به گزارش فرتاک نیوز،

چندی قبل شکایت‌های مشابهی علیه این مأمور قلابی به پلیس تهران گزارش شد. بررسی‌ها حکایت از این داشت که متهم با لباس مأمور پلیس راهور متقاضیان گواهینامه راهنمایی و رانندگی یا کسانی که قصد کسر کردن خلافی خود را داشتند فریب داده و از آنها کلاهبرداری کرده بود. یکی از شاکیان گفت: «تصمیم گرفتم برای گرفتن گواهینامه اقدام کنم و به آدرس یکی از آموزشگاه‌های راهنمایی و رانندگی حوالی مترو توحید رفتم. در پیاده‌رو متوجه مردی شدم که داشت با تلفن صحبت می‌کرد. او می‌گفت نگران نباش به زودی گواهینامه‌ات صادر می‌شود. از آنجائیکه با لباس مأمور بود با گفتن این جمله توجه‌ام را جلب کرد و سراغش رفتم. پرسیدم شما می‌توانید برای گرفتن گواهینامه کمکم کنید؟ گفت: بله، نگران نباش و لازم نیست امتحان بدهی. خودم از تو امتحان می‌گیرم و قبولت می‌کنم. خوشحال شدم و قرار بود برایش مبلغی واریز کنم.»

 

شاکی در ادامه گفت: «‌از آنجائیکه به او اعتماد کرده بودم به یکی از دوستانم پیشنهاد دادم در مورد خلافی یک‌میلیون و 100هزار تومانی‌اش با او صحبت کند. دوستم به او زنگ زد و قرار شد 500‌هزار تومان به حسابش واریز کند و خلافی را صفر کند اما خبری نشد.‌» شاکی در پایان با اشاره به رفتارهای غیراخلاقی متهم گفت: «‌او به من و دوستم گفته بود که همسرش فوت کرده و قصد ازدواج دارد. او از ما خواسته بود مورد مناسبی به او معرفی کنیم‌!»

 

در حالی که هر روز بر تعداد شاکیان اضافه می‌شد مأموران پلیس موفق شدند او را بازداشت کنند. متهم در بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد.

 

گفت و گو با متهم

 

چند سال داری؟

32 سال.

 

متأهلی؟

بله، یک فرزند دارم.

 

شغلت چه بود؟

مأمور پلیس راهور بودم که اخراج شدم.

 

به چه جرمی دستگیر شدی؟

اخاذی و کلاهبرداری با غصب عنوان.

 

لباس را از کجا و به چه قیمتی خریدی؟

الآن همه جا این فرم لباس را می‌فروشند. 60 هزار تومان دادم یک دست لباس و یک بی‌سیم قلابی خریدم.

 

از شیوه اخاذیت بگو.

 

حوالی جمهوری و خیابان نواب می‌ایستادم و بعد از جلب اعتماد متقاضیان گواهینامه یا پرداخت خلافی، از آنها می‌خواستم مبلغی را به شماره حسابی واریز کنند.

 

بیشترین پولی که دریافت کردی چقدر بود؟

500 هزار تومان از خانمی که می‌خواست خلافی پرداخت کند. مبلغ خلافی او یک میلیون و100هزار تومان بود و گفتم 500 هزار تومان به حسابم واریز کن تا خلافی را کم کنم. او هم پول را واریز کرد، اما دیگر به تماس‌هایش جواب ندادم,

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۹۸۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان