//
کدخبر: ۷۹۶۱۹ //

انفجار و ریزش آوار یک کارگاه کفاشی در تهران ۳ مرد جوان را مصدوم کرد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار و ریزش آوار در یک کارگاه 15 متری کفاشی در خیابان مصطفی خمینی خبر داد و گفت: در این حادثه 3 مرد جوان دچار مصدومیت و سوختگی شدند.

انفجار و ریزش آوار یک کارگاه کفاشی در تهران 3 مرد جوان را مصدوم کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

سید جلال ملکی شامگاه یکشنبه  افزود: ساعت 18 و 28 دقیقه امشب حادثه آوار در یک کارگاه کفاشی در خیابان مصطفی خمینی کوچه برهنه به سامانه 125 اعلام و بلافاصله ماموران 2 ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات کافی به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی بیان کرد: در یک منزل قدیمی به وسعت 170 متر که تغییر کاربری داده شده بود و به انبار تبدیل شده بود در یک فضای 15 متری کارگاه کفاشی وجود داشت که پس از انفجار بخشی از این ساختماتن دچار تخریب شد.

 

ملکی ادامه داد: با توجه به تنگ و باریک بودن کوچه آتش نشانان بصورت پیاده و به وسیله موتورسیکلت خود را به محل حادثه رسانده که به گفته افراد حاضر 3 مرد جوان در زیرآوار وجود داشتند که آتش نشانان بلافاصله در عملیاتی هر 3 نفر مصدوم که دچار سوختگی هم بودند زنده خارج و توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان در زیرآوار یک سیلندرگاز را کشف کردند که احتمال نشست گاز از طریق این سیلندر و انفجار در محل وجود دارد اما کارشناسان آتش نشانی در محل مشغول بررسی دقیق علت این انفجار هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۹۶۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان