//
کدخبر: ۵۷۹۳۳ //

ریزش ساختمان مسکونی ۳ طبقه

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات ساکنان ساختمان مسکونی ۳ طبقه قبل از ریزش آوار خبر داد و گفت قبل ریزش آوار ساختمان خالی شده بود.

ریزش ساختمان مسکونی ۳ طبقه
به گزارش فرتاک نیوز،

جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار گفت :ساعت ۲۰:۱۹ امشب حادثه آوار در محله شادآباد، خیابان ۱۷ شهریور به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد، گفت: بلافاصله ایستگاه ۶۲ آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه محل حادثه یک ساختمان ۳ طبقه مسکونی تقریبا قدیمی بود، افزود: این ساختمان در مجاورت زمینی به وسعت حدود ۱۵۰ متر بود که در آن ساخت بنای جدیدی آغاز شده  که به عمق حدودا یک متر خاکبرداری و گود برداری کرده بودند و اثرات ناایمنی در ساختمان های شرقی و غربی دیده می شد که باعث شده، ساختمان ضلع غربی کاملا تخریب  شود.

ملکی با اعلام اینکه خوشبختانه حادثه هیچ مصدومی نداشت افزود ۳ ساعت قبل از حادثه :امروز نیروهای ایستگاه ۶۲ آتش نشانی در قالب حادثه احتمال آوار به محل حادثه اعزام شده بودند، با حضور کارشناسان شهرداری طی بازدید ساختمان ها را ناامین تشخیص دادند و با همکاری خوبی که ساکنان داشتند، باعث شده بود در زمان تخریب کسی در ساختمان ضلع غربی حضور نداشت.

ملکی گفت: پس از ایمن سازی های لازم محل تحویل عوامل شهرداری شد و عملیات بدون مصدوم و تلفات به پایان رسید.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۷۹۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان