//
کدخبر: ۷۲۲۷۰ //

اقدام شنیع و هولناک پسر جوان با زینب ۷ ساله / او به کلاس قرآن رفته بود که ..! + عکس

آسیه بایبی دختر 8 ساله‌اش را آخرین بار قبل از رفتن به کلاس قرآن در ماه جولای 2017، دید. او بعد از این کلاس هرگز به خانه بازنگشت.

اقدام شنیع و هولناک پسر جوان با زینب 7 ساله / او به کلاس قرآن رفته بود که ..! + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 همان شب وقتی شنید که جسد دختری پیدا شده، احساس کرد دیگر توانی در پاهایش نمانده و تمام بدنش شروع به لرزش کرد: «بدون معطلی به آنجایی رفتم که جسد پیدا شده بود. نمی‌توانستم قدم از قدم بردارم، به سختی خودم را روی زمین به جلو می‌بردم و زیر لب با خدا حرف می‌زدم. التماس می‌کردم که جسد مال دختر من نباشد».اما بود.به لبیه، دختر 8 ساله آسیه، تجاوز Rape شده بود و بعد هم به قتل Murder رسیده بود.

 

روز پنجشنبه، مقام‌های شهر کسور در شمال استان پنجاب اعلام کردند که پسری 24 ساله را دستگیر کرده‌اند که نامش عمران است و به تجاوز و قتل 8 دختر زیر 11 سال متهم شده است. شهباز شریف سروزیر ایالت پنجاب در کنفرانس خبری مربوط به این حادثه Incident گفت: «نخستین مرحله تحقیقات ما به پایان رسیده است و ما این موجود هولناک را دستگیر کرده‌ایم».

 

نخستین قربانی این قاتل The Murderer زنجیره‌ای دو سال پیش پیدا شد. آخرین قربانی هم دختری 7 ساله به نام زینب بود که جسدش در اوایل همین ماه در سطل زباله‌ای در 100 متری خانه‌اش پیدا شد.

 

ناپدید شدن زینب در 4 ژانویه، پلیس Police و مردم را واداشت که با یکدیگر به جستجو بپردازند. 5 روز بعد جسد او پیدا شد؛ کتک‌خورده و مورد تجاوز واقع شد.

_306827

مردم خشمگین دست به اعتراض و تظاهرات زدند و تنها یک چیز می‌توانست آرامشان کند: دستگیری قاتل سریالی.

 

امین پدر زینب می‌گوید بعد از ناپدید شدن دخترش همسایگان از اینکه این بلا سر دختر آنها هم بیاید خیلی ترسیده بودند.

 

او در همین باره افزود: «همسایگان خیلی ترسیده بودند و حتی برخی مادران به دخترانشان اجازه نمی‌دادند تنها بیرون بروند یا از اینکه بدون شوهرانشان تنها در خانه بمانند واهمه داشتند.»

 

والدین زینب، دختر 6 ساله‌ای که از دست قاتلش زنده مانده و اکنون در کماست هر روز به امید دیدن نشانه‌ای از حیات به بالین او می‌روند.

 

احسان‌الله الهیی پدر او می‌گوید: «دخترم هیچکس را نمی‌شناسد. مثل تکه‌ای گوشت بی‌حرکت افتاده روی تخت. تابستان گذشته رفته بود از مغازه که با ما چندتا خانه فاصله داشت، ماست بخرد. اما او را می‌دزدند، کتکش می‌زنند و بعد ولش می‌کنند تا بمیرد». این را که می‌گوید بغض دیگر امانش نمی‌دهد و روی زمین کنار تخت دخترش می‌نشیند. خانواده زینت می‌گویند که پلیس هیچوقت به آنها درباره حضور این قاتل سریالی در شهر هشدار نداده بود. مغز زینت اکنون آسیب دیده است و دیگر قادر به تکلم نیست.

 

پس از پیدا شدن جسد زینب، پلیس پنجاب کمیته‌ای را برای حفاظت از کودکان تشکیل داد. پلیس 137 پرونده دختر و 505 مورد پسر را که به تجاوز به دختران زیر 10 سال در ایالت پنجاب طی تنها یک سال اتفاق افتاده بود، مورد پیگیری قرار داد. با توجه افکار عمومی پاکستان به این موضوع از پلیس پاکستان انتظار می‌رود که در کاهش این آمار هولناک نقش موثرتری ایفا کند.

 

پدر زینت می گوید که دیگر کار از کار دخترش گذشته است اما امیدوار است که دیگر هیچ دختر کوچکی در هیچ جای دنیا درد تجاوز و قتل را تجربه نکند

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۲۲۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان