//
کدخبر: ۷۰۱۰۷ //

حکم اعدام برای جوان افغانی به خاطر آزار شیطانی ۳ دختر تهران

پسر افغان با کمین در جلوی مترو شهید باقری دختران و زنان را در فرصتی مناسب به داخل جوی آب می انداخت و پس از آزار و اذیت آنها اقدام به سرقت وسایل آنها می زد.

به گزارش فرتاک نیوز،

پانزدهم مردادماه امسال، مرد میانسالی همراه دختر 16ساله‌اش به نام نگار با مراجعه به اداره پلیس از پسری افغان به اتهام سرقت Stealing و تعرض به دخترش شکایت کرد. دختر نوجوان در توضیح ماجرا گفت: «روز گذشته از متروی شهید باقری پیاده شدم تا به خانه‌مان بروم که ناگهان پسر جوانی با موتور سد راهم شد. او مرا داخل جوی آبی هل داد و بعد از اذیت و آزار گوشی تلفن همراهم را سرقت کرد و گریخت.‌»

 

با طرح این شکایت کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای ردیابی و دستگیری پسر افغان آغاز کرده بودند تا اینکه بعد از گذشت چند روز پدر نگار با پلیس تماس گرفت و گفت فرد مظنون را پیدا کرده است. او به مأموران گفت: «چند روزی حوالی متروی شهید باقری کمین ‌کرده بودم تا شاید پسر جوان را پیدا کنم تا اینکه به جوانی مشکوک شدم که با موتور پرسه می‌زد. تعقیبش کردم و متوجه شدم مزاحم زن جوانی شده و سعی دارد او را به داخل جوی آب بیندازد، اما موفق نشد. بعد از آن بود که به یکی از دفاتر شهرداری رفت و احتمال می‌دهم همانی باشد که دخترم را آزار داده است.‌»

 

با ثبت این اطلاعات از سوی پدر شاکی، مأموران بلافاصله به آدرس دفتر شهرداری رفتند و پسر 19‌ساله افغان به نام فؤاد را بازداشت کردند. او ابتدا جرمش را انکار کرد، اما بعد از مواجهه حضوری با دختر نوجوان به جرمش اقرار کرد و پرونده برای تحقیقات اولیه به شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در حالیکه تحقیقات در این زمینه ادامه داشت و پرونده با تأیید نظریه پزشکی قانونی مبنی بر تجاوز Rape به عنف تکمیل شد، دو شاکی دیگر در دادگاه حاضر شدند و به اتهام سرقت و اذیت و آزار از پسر 19‌ساله شکایت کردند.

 

یکی از آنها که دختر 17‌ساله‌ای بود در طرح شکایتش گفت: «روزی متهم سد راهم شد و مرا به داخل جوی آب انداخت. او مرا تهدید می‌کرد، اما اعتنایی نکردم و فریاد می‌زدم تا شاید کسی مرا کمک کند تا اینکه متوجه شدم متهم چند تی‌شرت اضافه تن کرده است. او برای اینکه مرا ساکت کند یکی از آن تی‌شرت‌ها را درآورد و سعی داشت مرا خفه کند. وقتی از کشتن من ناامید شد تهدید کرد تا زمانی که سوت نزده از جوی آب بیرون نیایم. ترسیده بودم و قبول کردم تا اینکه با صدای سوت او رها شدم.‌»

 

او در ادامه گفت: «به خاطر آبرویم شکایتی نکردم، اما وقتی متوجه شدم او را دستگیر کردند تصمیم گرفتم شکایتم را مطرح کنم.‌» شاکی دیگر که او نیز دختر نوجوانی بود با تأیید این توضیحات گفت متهم او را نیز به همین شیوه مورد اذیت و آزار قرار داده است و سپس پول وگوشی او را سرقت کرده است. بعد از ثبت توضیحات دو شاکی دیگر پرونده، هیئت قضایی آنها را برای کامل شدن تحقیقات، به پزشکی قانونی فرستاد، اما اتهام تجاوز به دلیل گذشت زمان در خصوص دو شاکی تأیید نشد. به این ترتیب متهم صبح دیروز در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی متین راسخ پشت درهای بسته به صورت غیر علنی محاکمه شد. بعد از اعلام رسمیت جلسه، دختر 16ساله در حالی که اشک می‌ریخت، گفت: «این ماجرا مرا دچار افسردگی کرده و از ترس آبرویم خانواده‌ام اجازه ندادند کسی از این حادثه Incident تلخ باخبر شود. آنها هزینه زیادی را متحمل شدند تا بتوانم روحیه‌ام را به دست آورم و به زندگی عادی برگردم. باور کنید وقتی می‌خواهم از خانه بیرون بروم هنوز وحشت دارم به همین خاطر برای متهم درخواست اعدام execution دارم.‌»

 

سپس متهم به دستور ریاست دادگاه در جایگاه قرار گرفت و خلاف اظهاراتش جرمش را انکار کرد و گفت: «سرقت را قبول دارم، اما شاکی را آزار نداده‌ام.‌» در ادامه متهم وقتی با ادله کافی جهت اثبات جرمش از سوی هیئت قضایی همچنین اصرار خانواده شاکی برای اعدام روبه‌رو شد به گریه افتاد سپس از جایش بلند شد و به پای خانواده شاکی افتاد تا او را ببخشند.

 

بنا به این گزارش، در پایان، هیئت قضایی بعد از شور، پسر افغان را به اعدام، 10سال حبس و 74ضربه شلاق Whip محکوم کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۰۱۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان