//
کدخبر: ۶۸۴۶۹ //

میترا به خلوتگاهم آمد و من آن بلای هولناک را سرش آوردم / رازی که در جاده قم مانده بود

مرد جوان پس از درگیری با دختر مورد‌ علاقه‌اش او را خفه کرد و برای پنهان ماندن راز جنایت، جسد مقتول را به آتش کشید.

میترا به خلوتگاهم آمد و من آن بلای هولناک را سرش آوردم / رازی که در جاده قم مانده بود
به گزارش فرتاک نیوز،

اوایل پاییز امسال خانواده‌ای با حضور در پلیس Police آگاهی اسلامشهر از ناپدید شدن دختر جوانشان خبر دادند. با تحقیق از این خانواده معلوم شد که فرزند آنها برای خرید از خانه بیرون رفته و برنگشته، تلفن همراهش هم خاموش است. همه‌جا را جست‌وجو کرده‌اند، اما موفق به یافتن وی نشده‌اند.

 

با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات برای یافتن میترا دختر گمشده ادامه داشت تا این‌که ماموران در جریان تحقیقات متوجه شدند او با پسر جوانی ارتباط دوستی داشته و آخرین بار نیز با وی دیده شده است.

 

 

ماموران تحقیقات را روی پسر جوان متمرکز کردند. جست‌وجوها ادامه داشت تا این‌که ماموران متوجه شدند پسر جوان خانه‌اش را ترک کرده و به مکان نامعلومی رفته است. همین سرنخ کافی بود تا ماموران اطمینان یابند او از سرنوشت دختر گمشده خبر دارد.

 

جست‌وجوها در این‌باره ادامه داشت تا این‌که پسر فراری را شناسایی کردند و او در مخفیگاهش بازداشت شد.

 

متهم جوان با انتقال به پلیس آگاهی، اظهارات ضد و نقیضی را مطرح کرد و مدعی شد با دختر جوان آشنایی نداشته و از سرنوشت او خبری ندارد، اما او در ادامه تحقیقات، سکوت خود را شکست و به قتل Murder دختر جوان اعتراف کرد.

 

متهم جوان به افسر تحقیق گفت: من و دختر جوان از مدتی قبل با هم دوست بودیم. روزحادثه با هم قرار گذاشتیم که سر موضوعی جر و بحث کردیم. وقتی دعوایمان بالا گرفت، عصبانی شدم و او را خفه کردم. مانده بودم با جسد او چه کنم. ساعاتی کنار جسد دختر موردعلاقه‌ام ماندم.

 

وی افزود: بعد تصمیم گرفتم جسد را به مکان دیگری منتقل کنم وآن را به آتش بکشم تا ردی از جنایت Crime نماند. جسد را داخل خودرویم گذاشتم و به سمت اتوبان تهران ـ قم رفتم. همین‌طور سرگردان بودم و می‌ترسیدم دیر یا زود ماجرا فاش شود و پلیس مرا دستگیر کند بنابراین جسد او را از خودرو بیرون آوردم و در حاشیه اتوبان با ریختن بنزین روی آن آتشش زدم. جسد را همان‌جا رها کرده و رفتم. ساعاتی بعد که برگشتم، دیدم جسد سوخته و شعله‌های آتش خاموش شده است.

 

با اعتراف‌های تکان‌دهنده مرد جوان، ماموران همراه او به محل سوزاندن جسد دختر جوان رفتند و پس از چند ساعت جست‌وجو توانستند پیکر سوخته او را درحالی پیدا کنند که فقط بخشی از بدن او را یافتند و از بقیه پیکر او خبری نبود. بنابراین بقایای به‌جا مانده از جسد به پزشکی قانونی منتقل شد. کارشناسان پزشکی قانونی بعد از انجام آزمایش دی.‌ان.ای از بقایای به‌جا مانده از جسد دختر جوان، هویت او را تائید کردند.

 

در ادامه تحقیقات، ماموران سرنخ‌هایی به دست آوردند که نشان می‌داد، دختر جوان در تهران به قتل رسیده است. به همین دلیل پرونده این جنایت با قرار عدم صلاحیت رسیدگی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. تحقیقات از متهم جوان برای رازگشایی از دیگر ابعاد این پرونده و کشف بقایای جسد سوخته ادامه دارد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۸۴۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان