//
کدخبر: ۶۸۰۸۴ //

عاملان ربودن امیر رضا ۱۲ ساله در مشهد دستگیر شدند

گروگانگیران فراری مشهد دستگیر شدند .

عاملان ربودن امیر رضا 12 ساله در مشهد دستگیر شدند

عاملان ربودن نوجوان 12 ساله در مشهد در عملیات پیچیده پلیسی دستگیر شدند.روز یکشنبه گذشته مردی ۳۸ ساله با نگرانی و اضطراب به کلانتری مصلی مشهد مراجعه کرد و گفت که پسر ۱۲ساله اش در خانه تنها بوده و ساعت ۶ بعد ازظهر هنگام بازگشت به خانه، متوجه غیبت او می شود. درحالی که به دنبال فرزندش می گشت فردی در تماس تلفنی با او ادعا می کند امیررضا را ربوده و برای رهایی گروگان خود ۲۰۰ میلیون تومان پول نقد می خواهد. آدم ربایان تهدید می کردند جان پسر بچه در خطر است و این استرس و فشار روانی خانواده امیررضا را بیشتر می کرد.

سردار قادر کریمی، رئیس پلیس استان خراسان رضوی گفت: در پی گزارش آدم ربایی پرونده ای در کلانتری مصلی مشهد تشکیل شد و با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی با ردزنی های گسترده اطلاعاتی و بررسی های علمی پرونده، یکی از عاملان ربایش پسر بچه که جوانی ۲۱ساله است را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

وی اظهار کرد: آدم ربایان با خودروی سواری پراید امیررضا را به ارتفاعات هفت حوض در منطقه خلج مشهد انتقال داده بودند که محل اختفای آن ها شناسایی, شد.

کریمی خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی به تعقیب متهمان پرداختند و آدم ربایان که پلیس را در یک قدمی خود می دیدند گروگان خود را رها ساختند و در تاریکی شب پا به فرار گذاشتند

 

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۸۰۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان