//
کدخبر: ۶۴۰۸۳ //

خانواده های داغدیده کوهنوردان حادثه دیده اشترانکوه در شرایط غم انگیزی به سر میبرند

سرپرست تیم عملیات روانی حادثه اشترانکوه در گفتگو با خبرنگار از شایعاتی گفت که قلب خانواده های داغدیده را به درد می آورد.

خانواده های داغدیده کوهنوردان حادثه دیده اشترانکوه در شرایط غم انگیزی به سر میبرند
به گزارش فرتاک نیوز،

سید عباس شوشتری، سرپرست تیم عملیات روانی حادثه اشترانکوه در گفتگو با خبرنگار حوادث رکنا بیان کرد: به منظور التیام بخشی به خانواده های داغدیده هیات هایی از پیشکسوتان و سایر مسئولان تشکیل شد و از روز گذشته به بازدید تعدادی از این خانواده ها رفتیم، امروز نیز به بازدید چند خانواده دیگر خواهیم رفت تا روند باورپذیری آن ها را در خصوص مرگ عزیزانشان هموارتر کنیم.

سرپرست تیم عملیات روانی حادثه اشترانکوه گفت: نکته قابل توجه در مورد خانواده های داغدیده صبر و استقامت ستودنی آن ها است، زیرا این خانواده ها می دانند که فرزندشان برای تمرین زندگی، مقاومت و تمرین امدادرسانی به نسل های آینده به کوه رفته اند.

وی در ادامه بیان کرد: گزارش اقدامات کوهنوردان در تمامی سوانح حکایت از آن دارد که این افراد برای خوشگذرانی به کوه نمی روند بلکه قهرمانانی هستند که برای خدمت به خلق خود را در چنین شرایط خطرناکی قرار می دهند.

شوشتری با انتقاد از شایعات پیش آمده در خصوص کوهنوردان حادثه دیده در اشترانکوه گفت: همه اقدامات این تیم قانونی و حرفه ای بوده است، این تیم از دو باشگاه رسمی به اشترانکوه اعزام شده بود و مسائلی که در خصوص غیرقانونی بودن اقدامات کوهنوردان مطرح می شود کذب محض است و این شایعات صرفا قلب خانواده های داغدار را می رنجاند.

سرپرست تیم عملیات روانی حادثه اشترانکوه در ادامه گفت: اکنون نیز 29 امدادگر ما در محل حادثه و در حال جستجو برای یافتن پیکر سید علی حسینی در شرایط خطرناکی هستند و به محض یافتن پیکر وی، هشت پیکر به خراسان رضوی منتقل خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۴۰۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان