//
کدخبر: ۶۲۴۴۸ //
سخنگوی آتش‌نشانی تهران خبرداد

نجات ۱۰ نفر از میان دود و آتش ساختمان اداری - تجاری در بلوار فرحزادی

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق گسترده در یک ساختمان اداری - تجاری در بلوار فرحزادی خبر داد و گفت: آتش‌نشانان ۱۰ نفر از ساکنان محبوس شده ساختمان را از میان دود و آتش نجات دادند.

نجات ۱۰ نفر از میان دود و آتش ساختمان اداری - تجاری در بلوار فرحزادی
به گزارش فرتاک نیوز،

سید جلال ملکی با اعلام خبر حریق در یک ساختمان اداری - تجاری در بلوار فرحزادی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 20:31 امشب یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان اداری - تجاری در بلوار فرحزادی، پایین‌تر از میدان کتاب، خیابان مطهری به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان چهار ایستگاه آتش‌نشانی همراه با خودروهای پشتیبانی شامل نردبان هیدرولیکی، تشک نجات و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل آتش‌سوزی ساختمان 14 طبقه با کاربری اداری - تجاری بود که در هر طبقه حدود 10 وجود داشت و در کل ساختمان، حدود پنج واحد کاربری مسکونی داشتند و چند نفر در این واحدها واحد زندگی می‌کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: زمانیکه آتش‌نشانان به محل رسیدند در طبقه سوم، یک واحد اداری به وسعت 70 متر دچار آتش‌سوزی شده و کاملاً شعله‌ور بود به طوریکه آتش از پنجره این واحد و نمای ساختمان به بیرون می‌زد و به سرعت در حال سرایت به واحدهای مجاور و حتی ساختمان کناری بود همچنین دود زیادی طبقات بالایی را فرا گرفته و اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که چند نفر داخل ساختمان محبوس هستند.

 

ملکی افزود: آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش، با تجهیزات تنفسی به طبقات بالایی رفته، مشغول جست‌وجو شدند و در نهایت 10 نفر از کسانی که در داخل ساختمان در آن ساعت در طبقات حضور داشتند را به سلامت و بدون آسیب‌دیدگی از ساختمان خارج کردند.

 

سخنگوی آتش‌نشانی تهران تصریح کرد: در این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم، آتش‌نشانان به سرعت شعله‌های آتش را تحت کنترل خود درآورده و از گسترش حریق جلوگیری کردند همچنین دود زیادی که داخل طبقات وجود داشت با تجهیزات موجود تخلیه و محل ایمن‌سازی شد.

 

ملکی متذکر شد: کارشناسان سازمان آتش‌نشانی برای بررسی علت در محل حادثه حاضر شده‌اند و تا دقایقی دیگر محل به عوامل انتظامی تحویل داده می‌شود و آتش‌نشانان محل حادثه را به سمت ایستگاه‌هایشان ترک می‌کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۲۴۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان