//
کدخبر: ۶۲۱۴۴ //

راننده سرویس مدرسه‌ام مرا به مدت دو سال مورد آزار قرار داد اما آن‌روزها جرئت نداشتم به خانواده‌ام حرفی بزنم....

راننده سرویس مدرسه که متهم است دختر نوجوان را در خردسالی مورد آزار قرار داده‌بود، روز گذشته جرمش را انکار کرد.

به گزارش فرتاک نیوز،

چندی قبل دختر 16 ساله‌ای به نام مهناز همراه خانواده‌اش به اداره پلیس پایتخت رفت و از راننده سرویس مدرسه به اتهام آزار شکایت کرد. دختر نوجوان توضیح داد: «شش سال قبل وقتی 9 ساله بودم مردی به نام کیومرث راننده سرویس مدرسه‌ام بود. او مرا به مدت دو سال مورد آزار قرار داد اما آن‌روزها جرئت نداشتم به خانواده‌ام حرفی بزنم.» شاکی در ادامه گفت: «انگیزه‌ای برای رفتن به مدرسه نداشتم و به اجبار پدر و مادرم درس می‌خواندم. از طرفی جرئت نداشتم در این مورد به آنها حرفی بزنم، چون آنها همیشه از راننده سرویس تعریف می‌کردند و فکر می‌کردم اگر حرفی بزنم آنها حرفم را باور نمی‌کنند. دو سال سکوت کردم و وقتی کلاس پنجم به پایان رسید دیگر راننده سرویس را ندیدم. این دو سال برایم مثل روزهای شکنجه بود به همین دلیل مبتلا به افسردگی شدم.‌» پدر و مادرم وقتی متوجه بیماری‌ام شدند مرا پیش روانشناس بردند و آنجا بود که ماجرا را به دکتر روانشناس توضیح دادم. او نیز با خانواده‌ام صحبت کرد.

حالا بعد از شش‌سال از راننده سرویس مدرسه شکایت دارم.‌» با طرح شکایت دختر نوجوان، او به پزشکی قانونی فرستاده شد و با تأیید این ادعا، متهم 64 ساله بازداشت شد. او هر گونه جرمی را انکار کرد، اما با توجه به شواهد و قرائن موجود متهم روانه زندان شد. متهم روز گذشته در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی عبداللهی پشت درهای بسته و به صورت غیرعلنی پای میز محاکمه قرار گرفت. بعد از اعلام رسمیت جلسه، دختر نوجوان با طرح دوباره شکایتش برای متهم درخواست اشد مجازات کرد.

سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و با انکار جرمش گفت: «‌هرگز این دختر را آزار نداده‌ام. فقط روزی او را به خانه‌ام بردم تا یک کتاب به او جایزه بدهم. او دروغ می‌گوید و شاید به خاطر بیماری‌اش این ادعا را مطرح کرده است.‌» در ادامه پدر شاکی گفت: «بعد از افشای این ماجرا شوکه شدم. او یک شیطان است به همین دلیل برای او اشد مجازات را می‌خواهم.‌» در پایان هیئت قضایی جهت صدور رأی وارد شور شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۲۱۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان