//
کدخبر: ۵۷۹۰ //

هشت حادثه رانندگی، ۱۲مصدوم و یک کشته در حوادث رانندگی شاهرود ومیامی

معاون اورژانس 115 شاهرود گفت: روز یکشنبه در راه های درون و برون شهری شهرستان های شاهرود و میامی هشت حادثه رانندگی روی داد که 12 نفر مصدوم و یک نفر هم کشته شد.

هشت حادثه رانندگی، 12مصدوم و یک کشته در حوادث رانندگی شاهرود ومیامی

به گزارش فرتاک نیوز، ناصر سلمانپور یکشنبه شب  افزود: ساعت15:16 دقیقه در سه راهی سنگ سوراخ محمدآباد به گرمه جاجرم شهرستان میامی 2دستگاه خودروی پژو و وانت پیکان با هم برخورد کردند که یک مصدوم حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شد.

وی ادامه داد: ساعت 16:45 دقیقه هم در جاده شاهرود- آزادشهر در سه راهی جنگل ابر 2 کامیون با هم برخورد کردند که یک نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند.

سلمانپور گفت: یکی از مصدومان در محل درمان شد و دیگرمصدوم هم به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود اعزام گردید.

معاون اورژانس115 شاهرود افزود: ساعت20:40 دقیقه در جاده سراسر تهران - مشهد ، بعد از روستای فراش آباد به سمت شهر میامی ، یک دستگاه خودروی نیسان واژگون شد که تنها مصدوم حادثه در محل درمان گردید.

وی گفت: ساعت 21:15 دقیقه ، 10 کیلومتر مانده به شهر میامی از سمت سبزوار یک دستگاه خودروی پژو 405 واژگون شد که دو مصدوم این حادثه برای درمان به بیمارستان میامی اعزام شدند.

به گفته سلمانپور روز یکشنبه چهار تصادف درون شهری نیز روی داد که 6 نفر مصدوم شدند.

عصر روز یکشنبه به خاطر سرمای شدید هوا ویخ زدگی خیابان های برفی شهر شاهرود، حوادث رانندگی مختلفی روی داد.

یکی از این حوادث ، تصادف زنجیره ای چند خودرو بود که خوشبختانه تلفاتی در بر نداشت.

بارش برف که از بامداد یکشنبه در شرق استان سمنان آغاز شد، باعث لغزندگی بیشتر راه های درون و برون شهری شاهرود، میامی و بسطام شد.

لغزندگی خیابان ها موجب شده مدرسه های مقطع ابتدایی شهرستان شاهرود روز دوشنبه تعطیل شودو مدرسه های مقاطع دیگر هم از ساعت 9 کار خود را آغاز کنند.

در بخش کالپوش شهرستان میامی هم ، یخ بندان راه ها و خیابان ها موجب شده تا مدرسه ها در همه مقاطع در روز دوشنبه تعطیل شوند.

محورهای عبوری شهرستان های شاهرود و میامی در شرق استان سمنان یکی از پررفت و آمد ترین راه های کشور هستند به طوری که سالانه حدود20 میلیون رفت و آمد در آن ها انجام می شود.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۷۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان