//
کدخبر: ۵۷۷۳۸ //

علت آتش‌سوزی روزگذشته پالایشگاه تهران اعلام شد

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از بررسی علت وقوع آتش‌سوزی پالایشگاه شهید تندگویان با حضور مسئولان در کمیسیون متبوعش خبر داد.

علت آتش‌سوزی روزگذشته پالایشگاه تهران اعلام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 اسد‌الله قره‌خانی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آتش‌سوزی روز‌ گذشته (جمعه 5 آبان) پالایشگاه شهید تند‌گویان تهران، اظهار داشت: براساس اخبار موجود مهندسان و کارکنان این پالایشگاه در حال تعمیرات و تعویض قطعات بودند که به دلیل نشتی گاز و وجود مواد اشتعال‌زا این آتش‌سوزی رخ داده است.

 

وی با بیان اینکه این حادثه خسارت مالی چندانی نداشته، افزود: اما متاسفانه در این حادثه آتش‌سوزی 6 نفر کشته و 2 نفر مجروح شده‌اند.

 

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه قرار است روز دوشنبه (8 آبان) مسئولان پالایشگاه شهید تندگویان برای ارائه توضیحات درباره علت حادثه در کمیسیون حضور پیدا کنند، اظهار داشت: مسئولان این پتروشیمی گزارشی را درباره چرایی و عمق حادثه به اعضای کمیسیون ارائه می‌دهند.

 

نماینده علی‌آباد کتول در مجلس گفت: قرار است کارگروهی نیز از سوی کمیسیون انرژی مجلس برای بررسی ابعاد گوناگون حادثه بازدید کنند.

 

قره‌خانی با اشاره به بازدید میدانی اعضای کمیسیون متبوعش از این پالایشگاه، گفت: در این بازدید قرار است اعضای کمیسیون بررسی کنند که این حادثه به دلیل سهل‌انگاری و خطای انسانی، عدم به کارگیری سیستم‌های استاندارد اطفاء حریق و یا ضعف در آموزش به کارکنان و...  به وقوع پیوسته یا خیر؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: روزپلاس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۷۷۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان