//
کدخبر: ۵۷۶۱۵ //

دزدی به شیوه ای جدید!!

مرد جوانی که با همدستی همسر و فرزند خردسالش در محدوده خیابان دانشگاه مشهد مرتکب سرقت می شد دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ محمد بوستانی، رئیس پلیس مشهد با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش سرقت های سریالی وسایل داخل خودرو در محدوده خیابان دانشگاه و اطراف برج آلتون مشهد تحقیقات پلیسی آغاز شد.

رئیس پلیس مشهد خاطرنشان کرد: تیم های گشت نامحسوس دایره تجسس کلانتری سناباد مشهد در این عملیات ضربتی به حرکات و رفتار سرنشینان یک خودرو که اعضای خانواده ای بودند مشکوک شدند.

وی افزود: پلیس این افراد را زیر نظر گرفت و با کنترل های پوششی مشخص شد مرد جوان و همسر و فرزند خردسالش از عاملان سرقت وسایل داخل خودرو های سواری هستند.

بوستانی بیان کرد: پلیس در اقدامی ضربتی اعضای این خانواده را هنگامی که قصد سرقت داشتند دستگیر کرد.

رئیس پلیس مشهد در ادامه اذعان کرد: مرد ۳۰ساله در اعترافات اولیه خود مدعی شده است که چون می خواست کسی به آنها شک نکند به صورت خانوادگی مرتکب سرقت می شده اند.

بوستانی تصریح کرد: تحقیقات از متهمان با دستور مراجع قضایی برای کشف سرقت های آن ها انجام می شود.

وی از مالکان وسایل نقلیه خواست ضمن خودداری از جاگذاشتن کیف دستی و دیگر وسایل داخل خودرو، وسیله نقلیه را در پارمینگ های مجاز پارک کنند چرا که اعضای این باند اعتراف کرده اند از خودروهای پارک شده در کوچه و معابر تاریک سرقت می کرده اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۷۶۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان