//
کدخبر: ۵۷۵۲۳ //

این دو مرد که در پاتوق دختر فراری مخفی شده بودند، دستگیر شدند!

دو سارق حرفه ای که با تهدید اسلحه شکاری ۱۶ راس گوسفند را از روستایی در شهرستان سرخس به سرقت برده و پس از فرار به شهرستان فریمان در پاتوق دختر فراری مخفی شده بودند، دستگیر شدند.

این دو مرد که در پاتوق دختر فراری مخفی شده بودند، دستگیر شدند!
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار قادر کریمی، رئیس پلیس استان خراسان رضوی با اعلام این خبر به رکنا گفت: تیم های عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی شهرستان فریمان در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ هایی از حضور دو سارق حرفه ای داخل خانه ای در این شهرستان دست یافتند.

رئیس پلیس خراسان رضوی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی و کارآگاهان پلیس آگاهی فریمان خانه مذکور را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند. پلیس پس از ۴۸ساعت کنترل و مراقبت های پوششی زمامی که متهمان در خانه حضور داشتند با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شده و در اقدامی غافلگیرانه خانه مسکونی را مورد بازرسی قرار دادند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پلیس در این عملیات ضربتی صاحبخانه و دختری جوان که فراری است به همراه دو سارق حرفه ای که بررسی های پلیسی نشان می داد مرتکب سرقت احشام از شهرستان سرخس با تهدید اسلحه شکاری شده بودند را دستگیر کردند.

کریمی ادامه داد: دو سارق حرفه ای که با تناقض گویی نتوانستند مسیر تحقیقات پرونده را تغییر دهند به سرقت ۱۶راس گوسفند با تهدید اسلحه شکاری در شهرستان سرخس با همدستی سه نفر دیگر اعتراف کردند.

رئیس پلیس خراسان رضوی در پایان اظهار کرد: ماموران فرماندهی انتظامی فریمان متهمان پرونده را برای تحقیقات تخصصی پرونده به کارآگاهان پلیس آگاهی سرخس تحویل دادند و بررسی های پلیسی در این پرونده برای کشف دیگر سرقت ها و دستگیری اعضای باند ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۷۵۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان