//
کدخبر: ۵۷۵۸۸ //

آتش افروزان ۲ شعبه بانکی موسسه آرمان دستگیر شدند

جانشین رئیس پلیس استان خوزستان گفت: عاملان آتش سوزی چهار بانک شهرستان اهواز روز جمعه دستگیر شدند.

آتش افروزان 2 شعبه بانکی موسسه آرمان دستگیر شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ محمد صالحی، جانشین رئیس پلیس استان خوزستان اظهار کرد: پس از آتش سوزی دو شعبه بانک ملی و موسسه ملل در چهارم آبانماه موضوع در دستور کار پلیس  قرار گرفت.

 

وی افزود: پس از بررسی های انجام شده مشخص شد که این دو شعبه بانکی به صورت عمدی توسط افرادی به آتش کشیده شده و به همین دلیل کارشناسی های دقیق و فنی پلیس آغاز شد.

 

وی اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با بررسیهای انجام شده 2 نفر را در این زمینه شناسائی و امروز جمعه با هماهنگی مقامات قضائی دستگیر کردند.

 

وی گفت: 2 فرد خاطی پس از دستگیری به جرم خود اعتراف کردند اما هنوز انگیزه دقیق از این کار را اعلام نکرده اند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

 

جانشین رئیس پلیس استان خوزستان اضافه کرد: این افراد در تاریخ هفدهم مهر ماه امسال نیز دو شعبه بانکی موسسه آرمان در اهواز را به آتش کشیده بودند که به این جرم خود هم اعتراف کردند.

 

جمعی از سپرده گذاران آرمان به دلیل مسدود شدن حسابهای بانکیشان مدتی است که در برابر موسسات بانکی آرمان و ملل در اهواز تجمع می کنند.

 

برخی افراد سود جو قصد دارند تا از این تجمعات که اغلب هم تا کنون آرام و مسالمت آمیز بوده سوء استفاده کنند.

 

این در حالی است که هنوز ارتباط این افراد به سپرده گذاران معلوم نیست و پس از تحقیقات انجام شده توسط پلیس انگیزه آنان اعلام خواهد شد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۷۵۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان