//
کدخبر: ۵۶۰۱۲ //

خودکشی ۵ مرد و زن در تهران

تحقیقات درباره مرگ مشکوک دو زن و سه مرد که در حادثه‌های جداگانه به کام مرگ رفته‌اند از سوی مأموران پلیس تهران جریان دارد.

به گزارش فرتاک نیوز،

، ساعت 10:11 صبح روز شنبه 22 مهرماه قاضی مرادی، بازپرس ویژه قتل Murder دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری 121 سلیمانیه از مرگ مشکوک زن جوانی با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد. تیم جنایی در محل حادثه Incident با جسد زن 27‌ساله‌ای روبه‌رو شدند که به طرز مرموزی فوت کرده بود. یکی از اعضای خانواده این زن گفت: دخترم چند ساعتی از اتاقش بیرون نیامده بود که نگرانش شدم و به اتاقش رفتم. وقتی وارد اتاقش شدم مشاهده کردم او در حالی که نایلونی روی سرش کشیده و به گردنش گره زده‌شده، بی‌جان روی زمین افتاده است.

 

همزمان با ادامه تحقیقات جسد برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

 

در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت، مأموران کلانتری 116 مولوی مرگ مشکوک مرد جوانی را به بازپرس جنایی اطلاع دادند. بررسی‌ها حکایت از این داشت جسد مرد 32 ساله‌ای در مغازه شیشه‌بری‌اش در حالی که حلق آویز شده بود کشف شده است. جسد مرد شیشه‌بر در ادامه به پزشکی قانونی منتقل شد.

 

سومین مرگ مشکوک ساعت 14:38 روز شنبه مأموران کلانتری نازی‌آباد به قاضی مرادی خبر دادند. مأموران اعلام کردند مردی خبر حلق آویزی هم اتاقی‌اش را تلفنی خبر داده است. در بررسی‌ها مشخص شد مرد فوت شده معتاد Addicted به مواد مخدر Drugs بوده و همراه دوستش به صورت مجردی زندگی می‌کرده است.

 

ساعت 16 هم فوت مشکوک زن 68 ساله‌ای به تیم جنایی اطلاع داده شد‌. بررسی‌ها نشان داد جسد زن سالخورده در حالی از سوی خانواده‌اش کشف شده که به صورت حلق آویزی فوت کرده بود.

 

آخرین فوت مشکوک هم ساعت 22:20شامگاه شنبه به مأموران کلانتری شهرک ولیعصر در جنوب تهران خبر داده شد. مأموران در محل حادثه دریافتند مرد 35 ساله‌ای به طرز مرموزی از پشت بام خانه چهار طبقه‌شان به پایین سقوط Fall کرده و جان باخته است.

تحقیقات درباره این پنج حادثه به دستور قاضی مرادی ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۶۰۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان