//
کدخبر: ۴۵۵۴۶۷ //

حادثه شوک‌آور در صف نان: گوش مرد جوان در جدال بر سر نان برشته کنده شد

درگیری در صف نانوایی و اختلاف نظر بر سر نان خمیر و برشته به کنده شدن گوش مردی جوان منجر شد.

حادثه شوک‌آور در صف نان: گوش مرد جوان در جدال بر سر نان برشته کنده شد

این درگیری ساعت 8.30 صبح دیروز در در صف نانوایی در جنوب تهران اتفاق افتاد که منجر به کنده شدن گوش شاکی پرونده شد.

بازپرس جنایی امروز از دو طرف پرونده تحقیق کرد. ابتدا متهم گفت: من 50 سال دارم. 10 سال معلم بودم و بعد از آموزش و پرورش بیرون آمدم. الان هم در یک مغازه روسری‌فروشی کار می‌کنم. قبل از دعوا نیم ساعت منتظر بودم نوبتم شود. شاطر نانوایی پنج نان روی پیشخوان مشتریان گذاشت. شاکی فوری چهار نان را برداشت و یک نان را که خمیر بود، برای من گذاشت. وقتی به او اعتراض کردم گفت تو که یکی بیشتر نمی‌خواهی همین را بردار و برو. بعد دعوایمان شد و به من فحش داد و حمله کرد و کتک زد. در آن لحظه در عصبانیت نمی‌دانستم چه کنم. گازش گرفتم و وقتی به خودم آمدم متوجه شدم گوش چپش را با دندان کنده‌ام.

پس از آن شاکی گفت: من 24 ساله هستم و  در ابزارفروشی کار می‌کنم. من هم نان می‌خواستم و 10 دقیقه می‌شد که منتظر بودم. متهم یکی از نان‌ها را برداشت و من هم چهار نان خودم را برداشتم، اما این آقا به من گفت نانی که برداشته خمیر است و یک نان برشته به او بدهم. این آقا گوش من را با دندان کند و الان هم ممکن است گوشم را کامل از دست بدهم. چون دو ساعت بعد به محل درگیری برگشتم و گشتم تا گوشم را پیدا کنم. گوش چپم را در دستمال گذاشتم و بردم بخیه زدند، اما دکترها گفتند 50 درصد احتمال دارد پیوند گوشم نگیرد. نمی‌دانم چه سرنوشتی در انتظارم است. من جوانم. چطور با یک گوش به زندگی ادامه دهم؟

در حال حاضر با توجه به اینکه شاکی پرونده قطع عضو شده و ممکن است نقص عضو دایمی داشته باشد، متهم با وثیقه سنگین آزاد شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۵۴۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان