//
کدخبر: ۴۴۵۳۸۸ //

سقوط راننده جرثقیل به داخل گودبرداری به عمق ۳۰ متر/ جان‌باختن فرد ۲۵ ساله + تصاویر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط راننده جرثقیل به داخل محل گودبرداری به عمق بیش از ۳۰ متر مربع در محدوده زعفرانیه خبر داد و گفت: در پی این حادثه راننده جرثقیل جان خود را از دست داد.

سقوط راننده جرثقیل به داخل گودبرداری به عمق ۳۰ متر/ جان‌باختن فرد ۲۵ ساله + تصاویر
به گزارش فرتاک نیوز،

جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: ساعت  1:32 بامداد دقیقه بامداد امروز یک مورد سقوط یک دستگاه جرثقیل به داخل محل گودبرداری به آدرس زعفرانیه ، خیابان نیاززاده به سازمان آتش نشانی اعلام شدو بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

سازمان آتش‌نشانی تهران , شهرداری تهران , سازمان آتش‌نشانی تهران , شهرداری تهران , سازمان آتش‌نشانی تهران , شهرداری تهران ,

وی تصریح کرد: در محل مشاهد شد که یک گوبرداری عمیق (بیش از 30 متر مربع) شده بود که دو دستگاه بیل‌مکانیکی در کف گوبرداری مشغول به کار بودند و یک دستگاه جرثقیل ( بوم خشک) در لبه گوبرداری خاک‌ها را از پایین گود به بالا می‌کشید و بیرون از گود تخلیه می‌کرد که به دلیل نقص فنی، جرثیقل به پایین سقوط می‌کند.

ملکی گفت: راننده این جرثقیل یک مرد جوان 25 ساله تابع کشور افغانستان بود که در حین سقوط خود را به بیرون کابین پرت و در کف گوبرداری قرار می‌گیرد. متاسفانه در پی این حادثه راننده (اپراتور) جان خود را از دست داد و در ساعت 2 و 59 دقیقه بامداد عملیات به پایان رسید.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۵۳۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان