//
کدخبر: ۴۴۲۹۴۲ //

روش عجیب باند تبهکار برای آزادسازی زندانیان

رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری خوزستان از بازداشت اعضای یک باند تبهکار خبر داد و گفت: این باند با قیمت‌گذاری جعلی اسناد، از آن‌ها به‌عنوان وثیقه برای آزاد کردن زندانیان استفاده می‌کردند.

روش عجیب باند تبهکار برای آزادسازی زندانیان
به گزارش فرتاک نیوز،

حسن مرادی اظهار داشت: باتوجه به رصد اطلاعاتی و بررسی تعدادی از پرونده‌های قضایی در یکی از شهرهای استان خوزستان، شبکه‌ای شامل افراد سودجو اعم از پنج نفر از کارشناسان رسمی دادگستری و متهمین جرائم سنگین شناسایی شدند.

وی افزود: این متهمین با ‌توسل به اقدامات متقلبانه و پرداخت رشوه با همکاری تعدادی از کارشناسان رسمی دادگستری، اراضی کم ارزش را با جعل به قیمت‌های چند ده میلیارد تومانی اعلام و بدین وسیله با وثیقه گذاشتن املاک مذکور برای متهمین، نسبت به آزاد کردن آنان اقدام می‌کردند.

مرادی ادامه داد: پس از اطلاع از این موضوع، بلافاصله با اطلاع‌رسانی به مراجع قضایی از آزاد شدن متهمین جلوگیری و نیز بخشی از وجوهی که متهمین از این روش و به صورت نامشروع کسب کرده بودند، شناسایی و توقیف شد.

وی گفت: متهمین دستگیر شده با قرار بازداست موقت به زندان معرفی و تحقیقات درخصوص اتهامات آنان و دستگیری سایر اعضای شبکه ادامه دارد که نتایج آن متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری خوزستان تصریح کرد: در چند ماه گذشته، چندین نفر کلاهبردار و کارچاق‌کن که با عنواین مختلف و با سوءاستفاده از عدم آگاهی شهروندان، اقدام به کلاهبرداری کرده بودند، توسط دستگاه قضایی شناسایی و دستگیر شدند لذا از همه شهروندان درخواست داریم که چنین مواردی را در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی 1580 و یا مراجعه به حفاظت و اطلاعت دادگستری، اطلاع دهند. 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۲۹۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان