//
کدخبر: ۲۹۴۲۴۹ //

حسن مرادی فر:تمام تلاشمان را برای موفقیت تیم خواهیم کرد

کاپیتان خوشه طلایی ساوه گفت:در این سالها اگر تیم خوشه طلایی ساوه موفق بوده است بابت حمایت های همه جانبه‌ی شخص آقای پرویزی بوده است.

حسن مرادی فر:تمام تلاشمان را برای موفقیت تیم خواهیم کرد

حسن مرادی فر کاپیتان تیم خوشه طلایی ساوه در گفت و گو با خبرنگار فرتاک ورزشی پیرامون اتفاقات چند روز اخیر این تیم اظهار داشت:خوشه طلایی در این چند ساله که سیر صعودی داشته است به این علت بوده است که تمام امور باشگاه در اختیار خود آقای پرویزی بوده و تکلیف تیم از بابت همه چیز معلوم بود.

به گزارش فرتاک نیوز،وی افزود:ولی متاسفانه امسال از ابتدای فصل قرار بر این شد تیم به شرکت دیگری واگذار شود چون اقای پرویزی دراین شرایط سخت اقتصادی به تنهایی از پس  تمامی هزینه ها برنمی‌آمد برای همین بخشی از تیم را به صورت رایگان به شرط اینکه هزینه های تیم را پرداخت کنند واگذار شود که  متاسفانه تا چند روز گذشته با توجه به کم کاری های آن شرکت که هیچ گونه امکانات اولیه را هم نمی‌توانست برای ما فراهم کند  شرایط تیم تا به امروز  بلاتکلیف بود و اگر امروز خوشه طلایی ساوه در این جای جدول دارد شک نکنید این شرکت نقش بسزایی در ابن اتفاقا دارد.

کاپیتان خوشه طلایی ساوه گفت:ولی از امروز بازهم شخص اقای پرویزی تصمیم گرفتن که قید واگذاری تیم را بزنن و خودشان دست به کار شدند و اولین اقدام ایشان هم شروع پرداخت مطالبات بازیکنان بود.

مرادی فر خاطر نشان کرد:امروز هم پرداختی های بازیکنان انجام شد و شک نکنید از الان به بعد خوشه طلایی آن چیزی که باید باشد را نشان می‌دهد و قطعا ب زودی جز یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۲۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان