//
کدخبر: ۴۴۲۱۴۸ //

سه کوهنورد در برف و کولاک سراب مفقود شدند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی از مفقود شدن سه کوهنورد در پی بارش برف و کولاک در منطقه کوهستانی شیرمردان شهرستان سراب خبر داد.

سه کوهنورد در برف و کولاک سراب مفقود شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

حمید منجم با اعلام این خبر گفت: ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۲۵ دی‌ماه، گزارش مفقودی سه کوهنورد به مرکز ۱۱۲ اعلام شد، آنها که از دامنه‌های مشرف به حوزه اردبیل صعود کرده بودند به دلیل شدت برف و کولاک، راه بازگشت خود را گم کردند.

وی ادامه داد: بلافاصله سه تیم جستجو و نجات جمعیت هلال‌احمر شهرستان سراب و هیئت کوهنوردی این شهرستان به منطقه شیرمردان سراب که آخرین نقطه اعلامی‌کوهنوردان بوده اعزام شدند.

وی افزود: از امروز همچنین سه گروه امداد و نجات کوهستان از تبریز نیز به این تیم‌ها اضافه شدند که این گروه‌ها شامل گروه جستجو و نجات در بهمن، گروه پهپادی و امداد کوهستان هستند.

 

کودک بیمار آیدوغموشی شهرستان چارایماق با تلاش امدادگران هلال احمر نجات یافت

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی گفت: باتلاش امدادگران جمعیت هلال احمر کودکی سه ساله در روستای صعب العبور آیدوغموش شهرستان چاراویماق با علائم تشنج به اورژانس رسانده شد.

حمید منجم با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۴:۴۶ بامداد روز سه شنبه ۲۶تیرماه، پایگاه امداد و نجات شهید لطفی منش جمعیت هلال احمر شهرستان چاراویماق در پی گزارشی مبنی بر تب شدید و علایم تشنج برای کودکی در روستای آیدوغموش به محل حادثه اعزام شد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی، وی افزود: با حضور امدادگران در محل حادثه، و با کمک تکنسین همراه اقدامات پیش بیمارستانی بر روی کودک انجام می‌شود و پس از تثبیت وضعیت بیمار، وی کنار جاده به عوامل اورژانس تحویل و جهت طی درمان به بیمارستان شهدای چاراویماق منتقل می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۲۱۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان