//
کدخبر: ۴۳۸۹۰۳ //
قتل عام خانوادگی در اراک،

زن باردار همراه برادر و مادرش کشته شدند

داماد عصبانی در اقدامی جنون آمیز اعضای خانواده زنش و همسر باردارش را به قتل رساند.


زن باردار همراه برادر و مادرش کشته شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

ساعت 6 عصر جمعه نخستین روز دی ماه سال جاری صدا شلیک های گلوله های پی در پی در شهرستان جیریا واقع در استان مرکزی باعث رعب و  وحشت  مردم شد.

اهالی محل به سرعت خود را به محل تیراندازی رساندند با پیکر خونین اعضای یک خانواده در خانه شان روبرو شدند و همین کافی بود تا دقایقی بعد تیم های امدادی اورژانس و پلیس در صحنه جرم حاضر شدند.

بررسی ها نشان از آن داشت که داماد خانواده با حضور در خانه پدرزنش اقدام به تیراندازی های مرگبار کرده و در این جنایت خانوادگی مادرزن، برادرزن و زن باردار خودش را هدف گلوله های مرگ قرار داده بود.

برادرزن و مادرزن داماد مسلح در همان صحنه جرم به  قتل  رسیده بودند و زن باردار که با مرگ دست و پنجه نرم می کرد توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

تیم های پلسی در همان ابتدا اطلاع پیدا کردند داماد خانواده که اعتیاد به مواد مخدر دارد دست به  قتل عام خانوادگی  زده و پس از جنایت پا به فرار گذاشته است.

تحقیقات پلیسی ادامه داشت که ماموران با خبر شدند که زن باردار قاتل نیز بخاطر شدت صدمات روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفته است.

یکی از اهالی روستا به رکنا گفت: عامل این جنایت پس از فرار سوار بر خودرویش بوده که با سرعت زیاد در مسیر فرار کنترل خودرویش را از دست داده و واژگون شده است که این مرد توسط امدادگران اورژانس به بیمارستانی در اراک منتقل شده است.

این جوان ادامه داد: پدرزن قاتل سال گذشته فوت کرده بود.

انگیزه داماد جناتکار چه بود؟

شنیده ها حاکی از آن است که زن جوان و شوهرش در گذشته ازدواج ناموفق داشتند و بعد از مدتی و به صورت سنتی با هم ازدواج کردند تا اینکه یک ماه قبل عامل جنایت زن باردارش را بخاطر مشکلاتی که داشت به باد کتک گرفته و زن جوان برای نجات جان خودش و نوزداش به خانه پدری اش باز می گردد.

عامل جنایت پس از این ماجرا زنش را تهدید به مرگ می کند تا به خانه بازگردد اما زن جوان برای در امان بودن خودش و فرزندش در خانه پدری می ماند که در ادامه داماد عصبانی با در دست داشتن اسلحه وارد خانه شده و دست به قتل عام خانوادگی می زند.

بنا بر این گزارش، تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۸۹۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان