//
کدخبر: ۴۳۸۱۴۶ //

اعتراف های یک سارق مسلح از روش‌های سرقت از مردم

یک سارق مسلح گفت: بیشترین سرقت را در کوچه‌های خلوت و حوالی صبح انجام می دادم.

اعتراف های یک سارق مسلح از روش‌های سرقت از مردم
به گزارش فرتاک نیوز،

در حاشیه جلسه دستگیری سارقان مسلح و زورگیر گوشی‌های تلفن همراه از افراد رهگذر، سارق ۳۸ ساله که با سلاح سرد و گرم اقدام به ۱۲ فقره سرقت کرده بود، گفت: قبل از این که سارق باشم پیک موتوری کار می‌کردم گاهی روزی ۳۰۰ هزار تومان و شاید روزی ۷۰ هزار تومان درآمد داشتم.

وی افزود: تا کلاس اول ابتدایی درس خوانده ام و یک دختر یازده ساله دارم و هنگام دستگیری در خانه بودم و خانواده ام از دیدن اسلحه در خانه بسیار وحشت زده شدند اگر به عقب برگردم حتی با درآمد روزی هفتاد هزار تومان یا کمتر در پیک موتوری، هیچگاه به سمت سرقت نمی‌روم و آبروی خودم را جلوی خانواده ام و فرزندم نمی برم.

وی ادامه داد: به علت علاقه شخصی از بازار سیاه اسلحه تهیه کردم یک ماه بود که سرقت انجام می‌دادم، ساکن محدوده بهارستان هستم و بیشتر سرقت‌ها را در آن محدوده در کوچه‌های خلوت انجام می‌دادم، با اسلحه عابران پیاده را تهدید می‌کردم و تلفن همراه آنها را می‌گرفتم.

سارق افزود: درآمد من در این یک ماه جمعاً ۱۰ الی ۱۱ میلیون بوده است و هر تلفن همراه را یک میلیون میفروختم و الان مبلغی برای پرداخت رد مال ندارم.

مالخر این سارق گفت: جمعاً ۱۰ تلفن همراه خریداری کردم که روی هرکدام ۲۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومان سود می‌کردم و من نمی‌دانستم که سارق مسلح بوده است.

یکی از مالباخته‌ها گفت: در حوالی خیابان ۱۷ شهریور ساعت ۸ صبح وقتی در خیابان کسی غیر از من و این موتوری نبود این سارق اسلحه را روی سر من گذاشت و گفت تلفن همراه ات را بده من هم وحشت زده شدم و تلفن همراهم را تحویل دادم.

وی گفت: ارزش تلفن همراه من ۷-۸ میلیون بوده و به علت اینکه شغل من نتورکری است تا کنون ۲۰ میلیون ضرر کرده ام.

وی از آسیب‌های روحی و روانی خودش بعد از این اتفاق گفت و ادامه داد: با اینکه الان مدتی است موبایل ندارم اما هر لحظه استرس دارم که کسی چنین صدمه‌ای را به من وارد کند.

یکی دیگر از مالباخته‌ها که ساکن محدوده صادقیه و کارمند شرکتی در بهارستان بود گفت: صبح که برای خرید صبحانه در محدوده بهارستان به سوپرمارکت می‌رفتم خیابان خلوت بود و سارق با تهدید به همراه اسلحه تلفن همراهم را از من گرفت و گفت زود از اینجا برو و من هم از ترس فرار کردم اما سریع با ۱۱۰ تماس گرفتم و خوشبختانه ساختمان‌های آن منطقه دوربین مداربسته داشتند و فیلم‌های دوربین مدار بسته را به پلیس دادم و به سرعت شناسایی سارق صورت گرفت.

وی گفت: یکبار در سال ۱۴۰۰ هم موبایل من را قاپیده بودند برای چهره نگاری هم رفتم اما سارق پیدا نشد. وی ادامه داد: قیمت تلفن همراه من حوالی ۲۰ میلیون تومان بود.

یکی دیگر از مال باخته‌ها که از اتباع بود گفت من هم با اسلحه تهدید شدم وی گفت من کارگر هستم و موبایلم را چهار سال پیش ۴ میلیون خریده بودم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۸۱۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان