//
کدخبر: ۴۳۷۲۶۴ //

قتل معمایی دختر جوان در خانه مجردی اش / پدر با جسد دخترش روبرو شد

پسر جوان که در مرگ معمایی دختر مورد علاقه‌اش متهم شده است مدعی است او را نکشته و دختر جوان خودکشی کرده است، این در حالی است که پزشکی قانونی علت مرگ دختر جوان را قتل تشخیص داده است

قتل معمایی دختر جوان در خانه مجردی اش / پدر با جسد دخترش روبرو شد
به گزارش فرتاک نیوز،

رسیدگی به این پرونده از یک سال قبل با  مرگ مشکوک  دختر ۳۰ ساله‌ای به نام گیلدا در خانه مجردی اش در غرب تهران آغاز شد .

پدر وی که با پلیس تماس گرفته بود گفت :دخترم مدتی است به تنهایی در خانه مجردی‌اش زندگی می‌کند .دیروز چند بار با او تماس گرفتم اما پاسخ نداد .من که نگران شده بودم مقابل در رفتم و با کلید یدک در را باز کردم و با  جسد  دخترم روبه رو شدم.

با این تماس ماموران به خانه مجردی دختر تنها رفتند و جسد که با پیچیده شدن شال به دور گردنش خفه شده بود به  پزشکی قانونی  منتقل شد و ماموران برای رازگشایی جنایت به تکاپو افتادند.

 پدر گیلدا به ماموران گفت: دخترم مدتی بود با پسر جوانی به نام میثم که به  مواد مخدر  اعتیاد داشت دوست شده و با او رفت و آمد داشت .من به او مشکوک هستم.

 با اظهارات این مرد ،میثم ۳۳ ساله که به مواد مخدر معتاد بود ردیابی و بازداشت شد و به رابطه پنهانی با قربانی اعتراف کرد .

وی گفت :ما هر دو به مواد مخدر معتاد بودیم .آن روز به خانه او رفتم.اما قرص خورده بودم و حال خوبی نداشتم و گیلدا هم مواد مصرف کرد. ما با هم صحبت کردیم و  تصمیم گرفتیم به زندگی مان پایان دهیم. می‌خواستیم با هم  خودکشی  کنیم .اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که خانه گیلدا را ترک کردم .من او را خفه نکردم و احتمالاً خودش دست به خودکشی زده است .من از نحوه مرگ او بی اطلاع هستم.

این ادعا در حالی مطرح شد که کارشناسان پزشکی قانونی علت مرگ را دیگرکشی اعلام کرده و گفتند دختر جوان با پیچیده شدن شال به دور گردنش از سوی یک نفر به  قتل  رسیده است .

در حالی که میثم در بازداشتگاه بود دست به رفتارهای ناهنجاری زد که پزشکان زندان بیماری روانی وی را تایید کردند. به این ترتیب وی به بیمارستان روانی رازی منتقل و چندین ماه در آنجا بستری شد .

کارشناس پزشکی قانونی پس از معاینات بالینی  در گزارشی اعلام کردند پسر جوان به اختلال شدید روانی مبتلاست .ولی در زمان ارتکاب قتل قوه تشخیص داشته است.

 با این اظهار نظر پرونده پسر جوان با صدور کیفرخواست به  اتهام  قتل  دختر مورد علاقه‌اش به شعبه دهم دادگاه کیفری ۱یکاستان تهران فرستاده شد تا به زودی به جرم وی رسیدگی شود.

 این در حالی است که پدر گیلدا برای او درخواست قصاص را مطرح کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۷۲۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان