//
کدخبر: ۴۳۷۲۲۹ //

فوری/ تکلیف امیر تتلو مشخص شد + تتلو اعدام می‌شود؟

امیر تتلو به علت توهین‌هایی که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است نباید مورد عفو و بخشش قرار گیرد.

فوری/ تکلیف امیر تتلو مشخص شد + تتلو اعدام می‌شود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

در فیلمی که از یعقوب رضازاده، عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس در کانال تلگرامی مجلس نیوز، منتشر کرده، این نماینده مجلس در خصوص بازگشت امیر تتلو به ایران و اتهامات وی گفت: امیرحسین مقصودلو، ملقب به امیرتتلو از سال‌های گذشته در ترکیه به سر می‌برد و قصد داشت از کشور ترکیه به کشورهای اروپایی رفته و به کارهای هنری خود ادامه دهد. اما کشورهای اروپایی با رفتن او موافقت نکردند. متاسفانه وی با ایجاد باندهای ضداخلاقی در ترکیه مرتکب اقداماتی شد که به هیچ‌وجه در شان یک هنرمند واقعی نبود.

وی ادامه داد: این اقدامات ضداخلاقی وی از دیدگان نیروهای امنیتی ترکیه پنهان نماند و پلیس ترکیه وی را به دلیل شکایت خصوصی چند خانم دستگیر کرده و پس از آن از طریق مرز زمینی بازرگان به دولت ایران عودت داد. وی پس از هماهنگی با مقامات قضایی به تهران منتقل شد.

رضازاده تصریح کرد: این موضوع در شان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیست. وی بر اساس گزارش پلیس ترکیه رفتارهای ضد اخلاقی انجام داده و پرونده اش به مقامات قضایی تحویل داده شده است و آن‌ها با سعه صدر و با تفهیم اتهام و احضار شاکیان پرونده و جمع آوری دلائل و مدارک رسیدگی می‌کنند. متاسفانه توهین‌هایی که وی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی انجام داده بود به نظر من این فرد باید تادیب و مجازات شود و به هیچ وجه نباید از سوی مقامات قضایی مورد عفو و بخشش قرار گیرد.

 

وی در مورد اعدام تتلو گفت: بستگی به وضعیت پرونده، مدارک و شاکیان دارد و ما به عدالت دستگاه قضایی باور داریم و آنچه که حق وی است برایش در نظر می‌گیرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۷۲۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان